رای کمیته استیناف به ضرر گل گهر و پرسپولیس!

رای کمیته استیناف به ضرر گل گهر و پرسپولیس!

پایگاه خبری فوتبالی- رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال کام گل‌گهر و سایر مدعیان لیگ برتر را تلخ کرد.

به گزارش فوتبالی، تلخ‌ترین اتفاق ممکن در نیم‌فصل اول برای گل گهر، ماجرای اریک بایناما بود. بازیکنی که هیچ حرکت موثری برای این تیم انجام نداد و در نهایت به اندازه هفت امتیاز به تیم قلعه‌نویی لطمه زد.

اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال بالاخره پس از گذشت چند روز از برگزاری جلسه با حضور نمایندگان باشگاه‌های گل‌گهر سیرجان، استقلال، سپاهان و پیکان رای خود را در پرونده تخلف بازیکن گابنی صادر و همان رای کمیته انضباطی را تایید کردند تا همچنان استقلال در صدر جدول لیگ بیست و یکم باقی بماند.

رای صادره قطعا به ضرر تیم های گل‌گهر و مخصوصا پرسپولیس خواهد بود چرا که قرمزها امیدوار بودند با تغییر رای کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف، جای استقلال را در صدر جدول بگیرند منتهی این اتفاق رخ نداد تا استقلال به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به رقیب سنتی‌اش و البته با یک گل کمتر در صدر جدول باقی بماند.

حالا باید منتظر ماند و دید که باشگاه گل گهر چه واکنشی به رای کمیته استیناف نشان خواهد داد و آیا پرونده بایناما را به دادگاه عالی ورزش خواهد برد یا نه چرا که به نظر می‌رسید امیر قلعه‌نویی روی بازگشت 7 امتیازی که از تیمش کسر شده بود، حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

در هر حال کار باشگاه گل گهر در دادگاه کاس با توجه به آرای کمیته های انضباطی و استیناف که در هر دو مقطع علیه این باشگاه رای داده اند، سخت خواهد بود.

7655