ژاپن علیه رکورد خوب آقای خوش‌تیپ!(عکس)

ژاپن علیه رکورد خوب آقای خوش‌تیپ!(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- بیستمین بازی عربستان با ارو رنار برای این تیم و سرمربی سرشناسش خوش‌یمن نبود.

به گزارش فوتبالی، عربستان در شرایطی به مصاف ژاپن رفت که در صورت پیروزی در این بازی می‌توانست صعودش به جام جهانی را قطعی کند منتهی مقابل میزبانش شکست خورد تا اولین باختش در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را تجربه کند.

این شکست اولین باخت عربستان با ارو رنار در بازیهای رسمی هم محسوب می‌شود. رنار در 19 بازی قبلی‌اش فقط در یک بازی شکست خورده بود که مربوط به دیدار تدارکاتی مقابل جامائیکا بود.

عربستان بعد از آن بازی، 9 دیدار بعدی‌اش را با برد پشت سر گذاشت و بعد از تساوی مقابل استرالیا، ویتنام و عمان را هم شکست داد منتهی دقایقی پیش با 2 گل به ژاپن باخت تا اولین باختش در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی رقم بخورد. عربستان البته علیرغم این باخت کماکان با 19 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

پالتوی ارو رنار و خوش‌پوشی این مربی فرانسوی در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در صورتی که ساعاتی دیگر استرالیا بتواند از سد عمان بگذرد، این تیم 17 امتیازی خواهد شد و دو بازی آخر تیمها در گروه دوم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، حساسیت بسیار زیادی پیدا خواهد کرد. 

به این نکته هم اشاره کنیم که با شکست عربستان مقابل ژاپن، حالا ایران و کره جنوبی تنها تیمهای بدون شکست آسیا در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی محسوب می‌شوند.

1984