محمدخانی: امارات هم مثل عراق دست خالی برمی‌گردد/ زمان ما امارات همیشه مقابل ایران بازنده بود

محمدخانی: امارات هم مثل عراق دست خالی برمی‌گردد/ زمان ما امارات همیشه مقابل ایران بازنده بود

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر محمدخانی ملی پوش اسبق فوتبال ایران می‌گوید امارات هم مثل عراق درتهران حرفی برای گفتن نخواهد داشت و بازنده زمین مسابقه را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، ناصر محمدخانی مهاجم اسبق تیم ملی که سابقه گلزنی به امارات را نیز در کارنامه اش دارد به خبر ورزشی گفت: امارات تیم منسجمی نیست و مطمئن باشید در مقابل ایران حرف خاصی برای گفتن خواهد داشت و مثل عراق بازی را واگذار خواهد کرد اگرچه عراقی‌ها خیلی شانس آوردند که تنها یک گل خوردند اما بعید میدانم امارات گلهای زیادی نخورد.
وی افزود: در دهه ۶۰ امارات نام آوازی نداشت و هر بار مقابل ایران بازی می‌کرد به راحتی شکست می‌خورد خود من در جام ملت‌های آسیا ۱۹۸۴ دروازه این تیم را باز کردم و ما با سه گل توانستیم بر حریف خود غلبه کنیم رویهمرفته امارات اگرچه پیشرفت‌هایی داشته اما همواره مقابل ایران بازنده بوده است.

محمدخانی درباره صعود تیم ملی به جام جهانی نیز گفت: بچه‌ها کاری کردند کارستان و با وجود اینکه در آستانه حذف از جام جهانی قرار داشتند توانستند خودشان را پیدا کنند و دوباره تبدیل به قدرت اول فوتبال آسیا شوند و حالا هم یکی از زودهنگام ترین صعودهای خود را به جام جهانی جشن گرفتیم و سهمیه اول آسیا شدیم و جا دارد به همه مردم این اتفاق خوشایند را تبریک بگویم و امیدوارم تیم ملی در جام جهانی مثل بازی‌های مقدماتی سربلند باشد.

1470