اولین خرید زمستانی تراکتور قطعی شد

اولین خرید زمستانی تراکتور قطعی شد

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان سابق تراکتور با مسئولان این تیم به توافق رسید و به زودی قرارداد خود را نهایی می کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مهدی کیانی به عنوان یکی از گزینه های زمستانی تراکتور برای مذاکره با مدیران این باشگاه راهی تبریز شد. او روز گذشته بعد از انجام مذاکرات نهایی با مدیران تراکتور برای پوشیدن دوباره پیراهن این تیم به توافقات لازم دست یافت.

برخلاف شایعات موجود، کیانی مصدومیت خاصی نداشته و مشکلی بابت حضور او در تراکتور برای دور برگشت لیگ برتر وجود ندارد. با توجه به پرداخت بدهی هایی که به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور انجامیده بود، این باشگاه به زودی می تواند با بازیکنان جدید خود قرارداد امضا کند و به نظر می رسد که کیانی به عنوان اولین خرید زمستانی سرخ پوشان، طی روزهای آتی به صورت رسمی معرفی شود.

کیانی پیش از ترک تراکتور و حضور در سپاهان و مس رفسنجان، بیش از ده سال سابقه پوشیدن پیراهن این تیم تبریزی را داشت. او در فصل 88-87 به تراکتور پیوست و همراه با این تیم به لیگ برتر صعود کرد. جز یک مقطع کوتاه (نیم فصل اول لیگ برتر 95-94) که کیانی در گسترش حضور داشت و سپس به تراکتور برگشت، این بازیکن تا پایان فصل 97-96 پیراهن سرخ پوشان تبریز را به تن کرد و در پایان آن فصل راهی سپاهان شد.

کیانی در نیم فصل دوم لیگ بیستم بعد از سه سال حضور در سپاهان به مس رفسنجان پیوست. او در نیم فصل اول لیگ جاری هم در خدمت تیم مس بود اما در نقل و انتقالات زمستانی با قبول پیشنهاد باشگاه تراکتور راهی تبریز شد تا دوباره مقدمات حضورش در تراکتور فراهم شود.

1470