رقابت دو باشگاه لیگ برتری برای انتقال قرضی جسی لینگارد

رقابت دو باشگاه لیگ برتری برای انتقال قرضی جسی لینگارد

پایگاه خبری فوتبالی، در ساعات پایانی پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، دو باشگاه لیگ‌برتری آخرین تلاش‌های خود برای جذب لینگارد از منچستریونایتد را انجام خواهند داد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه های وست‌هام و نیوکاسل، که ژانویه شلوغی را پشت سر گذاشته است، درحال رقابت جهت به‌خدمت‌گیری جسی لینگارد به صورت قرضی از منچستریونایتد هستند. هافبک ملی‌پوش انگلیسی که در این فصل در 14 دیدار موفق به زدن2 گل شده است، توسط سرمربی جدید باشگاه جایی در ترکیب شیاطین سرخ ندارد.

سرمربی منچستریونایتد در جلسه‌ای که امروز با هافبک انگلیسی تیمش داشت، به لینگارد توصیه کرده است که در زمستان باشگاه را ترک کند. تصمیم‌گیرنده نهایی هیئت مدیره باشگاه است، که هنوز به پیشنهادهای مشتریان این هافبک 29 ساله پاسخی نداده اند.

جسی لینگارد، که قراردادش در پایان این فصل با شیاطین سرخ به‌پایان می‌رسد، مشتاق است پیش از بسته شدن این پنجره، اولدترافورد را ترک کند. لینگارد به‌دنبال حضور در ترکیب اصلی تیم است، زیرا جام‌جهانی فوتبال نزدیک و او مشتاق به حضور در لیست‌نهایی تیم‌ملی انگلستان است.

نیوکاسل‌یونایتد، امروز پیشنهادش برای جذب هوگو اکیتیکه از لوشامپیونه فرانسه مورد تایید قرار گرفته است؛ اما با توجه به اینکه این بازیکن فرانسوی هنوز راضی به این انتقال نشده است، جسی لینگارد انگلیسی گزینه تقویت هافبک ادی هوو خواهد بود.

باشگاه وست‌هام نیز، که لینگارد سابقه حضور در این باشگاه به صورت قرضی را دارد، دیگر مشتری هافبک انگلیسی شیاطین سرخ است، که شدیدا به دنبال جدایی از این باشگاه در ساعات آینده می‌باشد.

9719