لیون هافبک فرانسوی را از دست پاریسن ژرمن قاپید

لیون هافبک فرانسوی را از دست پاریسن ژرمن قاپید

پایگاه خبری فوتبالی - تانگوی اندومبله هافبک فرانسوی تاتنهام با قراردادی قرضی به لیون پیوست. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2019 تاتنهام با مبلغ 54 میلیون پوند، تانگوی اندومبله را از لیون به خدمت گرفت و رکورد نقل و انتقالات این باشگاه شکسته شد. اما زندگی دمبله در لندن اصلا بر وفق مرادش پیش نرفت و او هیچ وقت نتوانست در حد و اندازه‌های مبلغی که برایش خرج شده بود، بازی کند. پوچتینو سرمربی گذشته تاتنهام از طرفداران این هافبک باکس تو باکس بود، اما اندومبله نتوانست ثبات لازم برای بازی کردن در لیگ برتر انگلیس را داشته باشد. اوضاع برای اندومبله زیر نظر نونو اسپیریتو بسیار بد بود و حتی ورود آنتونیو کونته نیز باعث نشد تا او بیشتر در ترکیب تیم قرار بگیرد.

در هفته گذشته سران تیم شمال لندنی اعلام کردند که آماده قرض دادن اندومبله هستند و پاریسن ژرمن علاقه خود را برای جذب او اعلام کرد. 

به نقل از سایت گل، مذاکرات پی‌اس‌جی با تاتنهام برسر اندومبله ادامه داشت، اما لیون به یک باره وارد عمل شد و توانست خیلی سریع، هافبک سابقش را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. لیون روز گذشته برونو گیمارش برزیلی را با قیمت 40 میلیون یورو به نیوکاسل فروخت و حالا پیتر بوژ با خریدن اندومبله موفق شد جای خالی گیمارش را به خوبی پر کند. 

4416