علیرغم مخالفت وزیر ورزش؛ ذوالفقارنسب به پرسپولیس برنمی‌گردد

علیرغم مخالفت وزیر ورزش؛ ذوالفقارنسب به پرسپولیس برنمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی- آیا رئیس مستعفی هیات مدیره پرسپولیس به این باشگاه برمی‌گردد؟

به گزارش فوتبالی، یک هفته پیش بود که بیژن ذوالفقارنسب به صورت شفاهی از سمت ریاست هیات مدیره پرسپولیس استعفا کرد تا دوره کاری‌اش در این باشگاه بسیار کوتاه باشد.

نکته جالب درباره استعفای وی از پرسپولیس این است که هنوز وزارت ورزش راجع به ذوالفقارنسب و استعفایش تصمیم‌گیری نکرده و آخرین خبر درباره این موضوع، مخالفت وزیر ورزش با استعفای مشاورش از باشگاه پرسپولیس بوده و حمید سجادی در حاشیه بازدیدش از تمرین تیم ملی این موضوع را به خبرنگاران اعلام کرد منتهی داستان اینجاست که ذوالفقارنسب هم علاقه‌ای به بازگشت به پرسپولیس ندارد.

رئیس مستعفی هیات مدیره پرسپولیس درباره این موضوع به خبرنگار فوتبالی گفته است:" علیرغم اینکه وزارت ورزش و جوانان هنوز پاسخی به استعفای من نداده اما در حال حاضر قصدی برای بازگشت به هیات مدیره ندارم و در تصمیم خود کاملا جدی هستم. مشکلات در باشگاه پرسپولیس بسیار است و امیدوارم آقای درویش و سایر اعضای هیات مدیره بتوانند آن را حل کنند تا بازیکنان و کادر فنی دچار مشکلات جدی‌تری نشوند.

حالا باید منتظر ماند و دید که بالاخره کدام یک از طرفین این ماجرا – سجادی و ذوالفقارنسب – می‌توانند طرف مقابل را از تصمیمش منصرف کنند.

7655