رسمی؛ اسطوره چلسی به لیگ برتر انگلیس برگشت

رسمی؛ اسطوره چلسی به لیگ برتر انگلیس برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لمپارد اسطوره چلسی که تجربه هدایت آبی پوشان لندنی را دارد، به عنوان سرمربی جدید اورتون انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق پیش بینی ها فرانک لمپارد هدایت اورتون را به عهده گرفت و جانشین رافا بنیتز سرمربی اسپانیایی شد که چند روز پیش پس از کسب نتایج ضعیف اخراج شده بود.

هافبک سابق تیم ملی انگلیس با قراردادی دو سال و نیمه تا تابستان 2024 هدایت اورتون را به عهده گرفت و در روز 16 بهمن در بازی اورتون و برنتفورد در گودیسون پارک روی نیمکت تیم جدیدش خواهد نشست.  لمپارد مربیگری را در سال 2018 با دربی کانتی آغاز کرد و توانست این تیم را به پلی آف راهیابی به لیگ برتر برساند. او بعد از آن هدایت چلسی را به عهده گرفت که در رشد بازیکنان جوان این تیم نقش مهمی داشت و به رتبه چهارم لیگ انگلیس و فینال جام حذفی رسید. سرمربی کنونی اورتون حالا آماده شروع کار جدیدش است.

لمپارد گفت:" افتخار بزرگی است که  هدایت باشگاهی ریشه دار و بزرگ نظیر اورتون را به عهده بگیرم. برای شروع کار بسیار گرسنه هستم. پس از صحبت با مالک و هیئت مدیره باشگاه، هیجان و انگیزه آنها را حس کردم. امیدوارم که آنها نیز جاه طلبی من را درک کرده باشند و بدانند که چقدر برای موفقیت در اینجا انگیزه دارم. اولین پیام من به بازیکنان این است که می توانیم با هم این کار را انجام بدهیم. بهترین تلاش خود را خواهیم داشت و هواداران از ما حمایت می کنند."

فرهاد مشیری سهامدار اصلی اورتون نیز گفت:" بسیار خوشحالم که فرانک به ما ملحق شد. او مربی جوان و  فوق العاده ای درون و بیرون زمین است. در سطح بالایی بازی کرده است و فوتبال در خونش است. در طول پروسه مذاکرات همه ما را شگفت زده کرد و آماده ایم تا از او به بهترین شکل حمایت کنیم."

4125