اولین بازی دختر سولشر در ترکیب منچستریونایتد

اولین بازی دختر سولشر در ترکیب منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گانر سولشر می تواند دلیلی برای لبخند و خوشحالی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، مربی نروژی دو ماه پیش از روی نیمکت اولدترافورد اخراج شد اما به نظر می رسد که در حال حاضر با خبر خوشی مواجه شده است. در حقیقت کارنا سولشر اولین بازی خود را در ترکیب شیاطین سرخ انجام داد. دختر 19 ساله سولشر به عنوان یار تعویضی در بازی منچستریونایتد مقابل بریجواتر در جام حذفی زنان انگلیس وارد زمین شد.

کارنا در این بازی در فاصله سه دقیقه به پایان بازی وارد زمین شد که هواداران به شدت او را تشویق کردند و برخی از آنها شعار دادند:"تو سولشر ما هستی!" پیش از این کارنا در تیم زیر 21 سال زنان یونایتد درخشیده بود و حالا می خواهد خودش را در تیم بزرگسالان ثابت کند.

سبک فوتبال کارنا تا حد زیادی یادآور پدرش است چرا که مهاجمی با شم گلزنی بالاست. مارک اسکینر سرمربی تیم زنان یونایتد گفت که استفاده از کارنا صرفا حرکتی نمادین نبوده است بلکه روی او حساب می کند. دختر سولشر در این فصل در دوازده بازی در تیم جوانان یونایتد سیزده گل به ثمر رسانده است. سرمربی تیم زنان یونایتد گفت:" کارنا به خاطر عملکردش لایق بازی کردن در تیم بزرگسالان بود. پدرش مشهور است اما خودش هم می خواهد که با توانایی های خودش به شهرت برسد."

4125