با اعلام عضو کمیته استیناف؛ رای نهایی پرونده گل‌گهر فردا صادر می‌شود

با اعلام عضو کمیته استیناف؛ رای نهایی پرونده گل‌گهر فردا صادر می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی دادرس امروز اعلام کرد که اعضای کمیته استیناف فردا تشکیل جلسه خواهند داد و رای نهایی را در خصوص پرونده اریک بایناما صادر خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه گل گهر در نقل و انتقالات پیش فصل، اریک بایناما، بازیکن گابنی را جذب کرد و در چند دیدار ابتدایی لیگ برتر این بازیکن را در ترکیب اصلی خود قرار داد که این مسئله، اعتراض چند باشگاه لیگ برتری را به دنبال داشت و تیم های استقلال، سپاهان و پیکان که معتقد بودند جذب بانیاما غیرقانونی بوده، از باشگاه گل گهر به فدراسیون فوتبال شکایت کردند.

حدود یک ماه قبل، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود در خصوص شکایت از باشگاه گل گهر صادر کرد و اعلام نمود که بازی‌های تیم سیرجانی مقابل استقلال، پیکان و سپاهان باید 3 بر صفر اعلام شود.

پس از اعلام رای، باشگاه گل گهر تقاضای فرجام خواهی کرد و پرونده به کمیته استیناف ارجاع داده شد تا این کمیته پس از بررسی همه جوانب، رای خود را در خصوص ماجرای بایناما صادر کند.

حکم کمیته استیناف قرار بود هفته پیش اعلام شود که این اتفاق رخ نداد و اهالی فوتبال را همچنان منتظر اعلام این حکم مهم و سرنوشت ساز قرار داد.

هم اکنون، مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف اعلام کرد که قرار است فردا (سه شنبه) جلسه کمیته استیناف با حضور همه اعضا تشکیل شود و این کمیته پس از جمع بندی و بررسی ابعاد گوناگون پرونده، حکم نهایی خود را اعلام کند و رای صادره از سوی کمیته انضباطی را رد یا تایید کند.

بنابراین در صورتی که اتفاق جدیدی نیفتد، به احتمال زیاد فردا رای نهایی در خصوص پرونده اریک بایناما اعلام خواهد شد و سرنوشت باشگاه گل گهر نیز مشخص خواهد شد.

7474