گزینه‌های پیشنهادی اسطوره آلمان‌ها برای جانشینی زوله در بایرن‌مونیخ

گزینه‌های پیشنهادی اسطوره آلمان‌ها برای جانشینی زوله در بایرن‌مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - پس از گمانه زنی های فراوان سرانجام با تأیید طرفین مشخص شد که نیکلاس زوله در پایان فصل و پس از پنج سال، مونیخ را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، با خروج زوله بایرن مونیخ اگر چه هنوز می تواند از دایوت اوپامکانو، لوکاس هرناندز، بنجامین پاوارد و نیانزو در پست دفاع مرکزی استفاده کند، اما یافتن یک جایگزین مناسب برای نیکلاس زوله امری عاقلانه است.

در حال حاضر نام آنتونیو رودیگر، آندریاس کریستنسن، ماتیاس گینتر و حتی دنیس زکریا در این رابطه مطرح شده است اما لوتار ماتئوس، اسطوره آلمانی این باشگاه که خود نیز قابلیت بازی در پست دفاع مرکزی را داشته است، نظرات متفاوتی دارد و می گوید: "برای این منظور بازیکنان بسیار جالبی در بوندسلیگا وجود دارند. من به ماوروپانوس از اشتوتگارت، گواردیول از لایپزیش یا بلا کوچاپ از بوخوم فکر می کنم. همه این ها عملکرد بسیار خوبی در بوندسلیگا داشته اند و می توانند زیر نظر ناگلزمان بیشتر پیشرفت کنند. همچنین مطمئناً از نظر مالی نیز برای بایرن مونیخ خرید آن ها امکان پذیر است."

همانند زوله، جوسکو گواردیول هم قابلیت حضور در پست دفاع راست یا دفاع میانی را دارد و در هفته های اخیر جزو گلزنان لایزپیش نیز بوده است. با این حال، گواردیول مطمئناً بیشترین هزینه را خواهد داشت و قرارداد فعلی او با لایپزیش تا سال 2026 اعتبار دارد.

کنستانتینوس ماوروپانوس در حال حاضر بهترین گلزن اشتوتگارت است و قرارداد قرضی او در تابستان امسال به پایان می رسد. او ممکن است از نظر مالی بیشتر از گواردیول در دسترس باشد، اما این بازیکن مستعد مصدومیت است. او فصل گذشته 11 بازی را به دلیل مصدومیت برای اشتوتگارت از دست داد ودر این فصل نیز  سه بازی را تا کنون از دست داده است. او در حال حاضر حدود 16 میلیون یورو ارزش گذاری شده است.

آرمل بلا کوچاپ از بوخوم به انتقال احتمالی به اودینزه در سری آ لینک شده است، اما بوخوم تمایلی ندارد که او را در پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی واگذار کند. مدافع میانی تیم ملی رده‌ی سنی زیر بیست و یک سال آلمان مطمئنا ارزان ترین گزینه برای بایرن مونیخ خواهد بود، اما بوخوم ممکن است آماده‌ی فروش او نباشد مگر این که قیمت پیشنهادی مناسب باشد.

9404