کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی: برده فدراسیون نیستیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی: برده فدراسیون نیستیم

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تیم ما نایب قهرمان مسابقات بین قاره ای شده اما آقایان در فدراسیون فوتبال حاضر نیستند پاداش ما را بدهند. این را بدانید ما برده فدراسیون نیستیم و نمی دانم به چه دلیل حق ما را نمی‌دهند؟

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «محمد احمدزاده» کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص اعتراض خود به فدراسیون فوتبال مبنی بر دریافت نکردن حقوق و پاداش نایب قهرمانی ملی‌پوشان در جام بین قاره‌ اظهار داشت: در صفحه شخصی خود به این موضوع اشاره کردم و خواستم در مورد حق و حقوق و پاداش بازیکنان تیم فوتبال ساحلی پیگیری شود. در فدراسیون می‌گویند بودجه ندارند. به تیم ملی فوتبال پاداش و امکانات می‌دهند اما به ما که می‌رسد از نداشتن بودجه حرف می‌زنند و متاسفانه هیچ کسی هم کاری نمی‌کند.

وی ادامه داد: ما به رییس کمیته فوتبال ساحلی و سرپرست تیم هم گفتیم. آن‌ها پیگیر هستند اما اتفاقی رخ نمی‌دهد. ۱۷ سال است که در تیم ملی بازی می‌کنم و با ۶ رییس فدراسیون کار کردم و می‌دانم سیاست فدراسیون‌ها به چه شکل است. می‌دانم که بودجه وجود دارد اما به تیم فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتبال بانوان نمی‌رسد.   

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی بیان کرد: پیش از این برای تیم ملی فوتسال در جام جهانی و تیم بانوان هم اقدامات خوبی انجام شد اما این اتفاق برای ما نیفتاد و هیچ دریافتی برای نایب قهرمانی در جام بین‌قاره‌ای نداشتیم. ما هزار تومن هم پول نگرفتیم و حتی پاداش این نایب قهرمانی هم مصوب نشد. قرار بود برای هر بازی ۲۰ میلیون تومان بدهند. برای نایب قهرمانی هم هیچ مبلغی در نظر نگرفتند. بچه‌های فوتبال ساحلی مظلوم هستند و می‌ترسند حرف بزنند. 

احمدزاده تصریح کرد: من برای گرفتن حق و حقوق بچه‌ها جرات دارم که این حرف‌ها را بزنم تا اوضاع تغییر کند. باور کنید شرایط بازیکنان فوتبال ساحلی اصلا خوب نیست. در ۱۷ سالی که در تیم ملی بودم، ۵، ۶ سال اوضاع خوب شد اما الان حدود پنج سال است که شرایط افتضاح شده است. بازیکنان خوب تیم ملی فوتبال ساحلی در لیگ برتر ۵۰ میلیون پول می‌گیرند. 

وی عنوان کرد: در یکی از استوری‌های اینستاگرام از «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» رییس فدراسیون فوتبال خواستم که اگر می‌دانند این تیم ملی وجود دارد، به آن رسیدگی کند و اگر هم نمی‌داند، این تیم را جمع کند. ما با شرایط سخت و دوری از خانواده افتخار کسب می‌کنیم اما هیچ توجهی نمی‌شود. ما برده فدراسیون نیستیم. برای چه حق ما را نمی‌دهند؟ پاداش ما به ۱ میلیارد هم نمی‌رسد. تیم ما نایب قهرمان بین قاره‌ای شده اما حاضر نیستند پاداشی به بچه‌ها بدهند.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در آبان ماه سال ۱۴۰۰ موفق شد عنوان نایب قهرمانی جام بین قاره ای فوتبال ساحلی را بدست آورد اما حالا فدراسیون هنوز هم پاداش‌های این تیم را پرداخت نکرده است.

احمدزاده در اینستاگرام خود در این خصوص نوشت: اگه کسی صدای ما رو می‌شنوه و ناراحت نمیشین، پاداش ما رو بدین. آقا ما برده شما نیستیم که. چهار ماه گذشته از نایب قهرمانی بین قاره‌ای و هزار تومان هم نگرفتیم.

او در ادامه نوشت: کاش صدای ما به گوش مسئول باوجدان با اهالی فوتبال برسه. شاید کسی به داد این تیم رسید و کمتر ظلم شد به بچه‌ها.

7474