اریکسن، قدوس را از برنتفورد جدا می‌کند؟

اریکسن، قدوس را از برنتفورد جدا می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا در ساعات باقیمانده به پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی در فوتبال جزیره، شاهد یک اتفاق ویژه خواهیم بود؟

به گزارش فوتبالی، داستان از این قرار است که باشگاه برنتفورد انگلیس – که سامان قدوس را در اختیار دارد – با کریستین اریکسن دانمارکی به توافق رسید تا این بازیکن سرشناس دوباره به فوتبال انگلیس برگردد.

این اتفاق هر چقدر برای هواداران برنتفورد خبر خوبی محسوب می‌شود، مورد پسند طرفداران سامان قدوس نخواهد بود چرا که با توجه به هم‌پستی بودن این دو بازیکن، هافبک تیم ملی کشورمان کار سخت‌تری برای رسیدن به ترکیب اصلی تیمش خواهد داشت.

این موضوعی است که طرفداران قدوس هم به آن اشاره کرده و گفته‌اند که بهتر است سامان تا قبل از پایان نقل و انتقالات زمستانی فوتبال جزیره – ساعت 24 امشب – از برنتفورد جدا شده و تیم جدیدش را انتخاب کند.

برخی شایعات حاکی از آن است که باشگاه QPR که در لیگ چمپیونشیپ – یک سطح پایین‌تر از لیگ برتر – حضور دارد، به دنبال همکاری با سامان قدوس است و حالا باید دید که قدوس برای رسیدن به ترکیب اصلی برنتفورد با اریکسن و سایر رقبایش می‌جنگد یا اینکه ترجیح می‌دهد دوباره به چمپیونشیپ برگردد و فوتبالش را آنجا ادامه دهد. 

1984