عکس؛ کتک‌کاری بازیکنان مراکش و مصر در تونل ورزشگاه

عکس؛ کتک‌کاری بازیکنان مراکش و مصر در تونل ورزشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - در پایان بازی یک چهارم نهایی جام ملت های آفریقا میان مصر و مراکش، یک درگیری شدید میان بازیکنان دو تیم رخ داد که اشرف حکیمی بازیکن پی اس جی نیز یکی از حاضران در این درگیری بود.

به گزارش فوتبالی، اکیپ گزارش داده است که دفاع راست پی اس جی که از حذف تیمش به شدت ناراحت بود، توسط هم تیمی هایش از این درگیری کنار کشیده شد تا کار به جاهای باریک تر کشیده نشود. در حقیقت مصری ها پس از صعود تیمشان حسابی برای بازیکنان مراکش کری خواندند که همین مسئله اشرف و سایر بازیکنان را به شدت عصبانی کرده بود.


مراکش و مصر

درگیری زمانی آغاز شد که دروازه بان چهارم مصر به فوزی لقجع رئیس فدراسیون مراکش توهین کرد و بعد از آن به او ضربه زد. این مسئله باعث شد تا درگیری میان بازیکنان دو تیم بالا بگیرد. بازیکنان دو تیم که پس از 120 دقیقه سخت به شدت خسته و عصبانی بودند، با هم درگیر شدند و کتک کاری میان آنها شدت گرفت.

مراکش هجده سال است که به نیمه نهایی جام ملت های آفریقا نرسیده و شکست مقابل مصر برای انها به شدت دردناک بود. سرمربی تیم ملی مراکش با خط زدن بازیکنانی نظیر مزروعی و زیاش تصمیم های عجیب و جنجالی گرفته بود اما حالا آنها پایانی دردناک در مسابقات داشتند و دست اشرف و هم تیمی هایش از جام کوتاه ماند.

4125