رونالدو به گروه واتس‌اپ منچستریونایتد ملحق شد

رونالدو به گروه واتس‌اپ منچستریونایتد ملحق شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به گروه واتس‌اپ بازیکنان منچستریونایتد ملحق شد و در تلاش است تا اتحاد را در رختکن شیاطین سرخ افزایش بدهد.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر شایعاتی مطرح شده بود که رونالدو رابطه گرمی با بازیکنان جوان منچستریونایتد ندارد و آنها را تحویل نمی گیرد. نشریه اتلتیک گزارش داده بود که رونالدو ترجیح می دهد که با ادینسون کاوانی ارتباط برقرار کند تا بازیکنان جوان آن هم در حالی که بازیکن اروگوئه ای به صورت دست و پا شکسته انگلیسی صحبت می کند.

حالا سان گزارش داده است که ستاره 36 ساله دست به کار شده و تصمیم گرفته که رابطه اش را با جوان های تیم بهبود ببخشد. در حقیقت رونالدو به گروه واتس اپ بازیکنان منچستریونایتد با حضور بازیکنانی نظیر مارکوس رشفورد و جسی لینگارد ملحق شده است که جوان های شیاطین سرخ نظیر جیمز گارنر و آنتونی الانگا نیز در این گروه در فضای مجازی حضور دارند.

رونالدو در ماه های اخیر با هم تیمی های سابقش در یونایتد نظیر فردیناند و اورا در تماس بوده اما به نظر می رسد که حالا هدفش آشنایی بیشتر با جوان های تیم است. بازیکنان جوان منچستریونایتد در این گروه واتس اپ به شدت فعال هستند و مدام پیام های مختلف نظیر جوک یا کلیپ های بامزه در این گروه می فرستند و در مورد مسائل مختلف نظیر بازیهای کامپیوتری با هم صحبت می کنند. سن رونالدو تقریبا دو برابر بیشتر از برخی از این بازیکنان است و سبک زندگی او با بازیکنان جوان خیلی متفاوت است  اما حالا کریستیانو تصمیم گرفته که رابطه اش را با جوان های تیم بهبود ببخشد. 

4125