لمپارد خواهان خرید مجدد هافبک سابق باشگاه؛ دله الی گزینه جایگزین

لمپارد خواهان خرید مجدد هافبک سابق باشگاه؛ دله الی گزینه جایگزین

فوتبالی- لمپارد از باشگاه خواسته است، که برای خرید مجدد ادریسا گانا گِی اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، اورتون درحال بررسی شرایط جذب مجدد ادریسا گی، هافبک فعلی پاری‌سن‌ژرمن است. این ملی‌پوش سنگالی که همراه با تیم ملی کشورش در نیمه‌نهایی جام ملتهای آفریقا حضور دارد، پیش از اینکه در سال 2019 راهی پاریس شود، سه فصل را در باشگاه اورتون گذراند بود.

به نقل از میرِر، فرانک لمپارد، سرمربی جدید چلسی، مشتاق است تا در پیش از اتمام این پنجره نقل‌وانتقالات هافبک سابق تافی‌ها را به این باشگاه برگرداند.

اورتون که با انتقال قرضی دونی فون‌ده‌بیک فاصله چندانی ندارد، می‌خواهد برای تقویت بیشتر خط هافبک، با پی‌اس‌جی هم وارد مذاکره شود.

ادریسا گانا در تابستان 2016 با قراردادی به ارزش 7 میلیون پوند از استون ویلا به اورتون پیوست.گِی بازیکنی کلیدی در مرسی‌ساید بود و همواره به قدرت بدنی و تلاش بالای خود در زمین شناخته می‌شد.

بازی‌های چشمگیر او در گودیسون پارک توجه باشگاه پاریسی را جلب کرد و در تابستن 2019 با انتقالی 30 میلیون پوندی راهی پاری‌سن‌ژرمن شد.

ادریسا گِی در فصول اخیر جز مهره های کلیدی باشگاه پاریسی بوده است و به‌خصوص در این فصل که آن‌ها چشم به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارند، این هافبک سنگالی اهمیت بالاتری برای آن‌ها خواهد داشت.

از طرف دیگر، دستمزد ادریسا گانا هفته‌ای 110 هزار پوند است. چیزی که می‌تواند چالشی جدی برای باشگاه لیگ برتری به‌حساب آید.

این دو مسئله می‌تواند مانعی برای باشگاه اورتون در مسیر بازگرداندن هافبک سنگالی به مرسی‌ساید باشد. با توجه به زمان محدود باقی‌مانده به پایان پنجره نقل و انتقالات، دله اَلی از تاتنهام می‌تواند گزنیه جایگزین باشد. بازیکنی که از طرف سرمربی ایتالیایی تاتنهام به طور کلی کنار گذاشته شده و جدایی‌اش از تاتنهام قابل پیش‌بینی است.

9719