لینگارد و سرگیجه در یونایتد/ پیوستن بازیکن به نیوکاسل در هاله‌ای از ابهام

لینگارد و سرگیجه در یونایتد/ پیوستن بازیکن به نیوکاسل در هاله‌ای از ابهام

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک هجومی شیاطین سرخ روزهای خوبی را در تیم سرخپوش شهر منچستر انگلیس پشت سر نمی‌ گذارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از جیمی جکسون، خبرنگار نشریه‌ی معتبر گاردین، منچستر یونایتد ارزش جسی لینگارد را پنجاه میلیون پوند می‌داند، به همین دلیل می خواهد اگر نیوکاسل یونایتد با این بازیکن در لیگ برتر باقی ماند، دوازده میلیون پوند پاداش از این باشگاه دریافت کند.

راب داوسن، ژورنالیست ESPN نیز مدعی شده است که جسی لینگارد از این که منچستر یونایتد با تاتنهام و وستهام یونایتد وارد مذاکره نشد، ناامید شده است. مدیریت منچستریونایتد عقیده دارد که این دو تیم رقیب باشگاه بر سر کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا هستند و نمی‌ خواهد آن‌ ها را تقویت کند.

منچستر یونایتد می‌ خواهد نیوکاسل یونایتد تمام دستمزد جسی لینگارد را پرداخت کند؛ دو و نیم میلیون پوند بابت انتقال قرضی بپردازد و اگر در لیگ برتر باقی ماندند دوازده میلیون پوند دیگر پرداخت کنند. در نهایت کل هزینه های لینگارد برای سیاه و سفیدها چیزی بیشتر از پانزده میلیون پوند خواهد شد.

منابع نزدیک به باشگاه منچستر یونایتد تأکید می‌ کنند که معامله با مدیران نیوکاسل یونایتد تمام نشده و توپ در زمین آن باشگاه می‌ باشد ولی هافبک انگلیسی شخصاً بعید می‌ داند تا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه‌ی جاری که در روز دوشنبه خواهد بود، بتواند از باشگاه جدا شود.

جسی لینگارد همچنین از ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده، ناراحت شده است. در این ویدئو نشان داده می‌ شود که رانگنیک این بازیکن را دست به سر می‌ کند زیرا او در تابستان باشگاه را ترک خواهد کرد.

9404