لیورپول به‌دنبال دومین خرید زمستانی؛ مسافر جدید آنفیلد از چمپیونشیپ می‌آید

لیورپول به‌دنبال دومین خرید زمستانی؛ مسافر جدید آنفیلد از چمپیونشیپ می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی- انتظار می‌رود لیورپول در ساعات پایانی پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه، سراغ وینگر انگلیسی فولام خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، باشگاه لیورپول به عنوان دومین خرید زمستانی خود، به سراغ فابیو کاروالیو از فولام خواهد رفت. وینگر 19 ساله انگلیسی، با 7 گل و 4 پاس گل، از ارکان اصلی صدرنشینی این تیم در این فصل چمپیونشیپ بوده است.

به نقل از اِکو، قرمزهای آنفیلد امروز قرارداد 50 میلیونی وینگر کلمبیایی پورتو را به ثبت رساندند و این بازیکن تیم‌ملی کلمبیا راهی آنفیلد شد. لوئیز دیاز پیراهن شماره 23 لیورپول را بر تن خواهد کرد.

انتظار می‌رفت لیورپول پنجره نقل‌وانتقالاتی آرام و کم سروصدایی را پشت سر بگذارد، اما امضای قرارداد امروز با لوئیز دیاز، پیش‌بینی‌ها را برهم زد. حال، علاوه بر ستاره تیم ملی کلمبیا، انتظار می‌رود ستاره تیم چمپیونشیپی فولام نیز شاگر یورگن کلوپ شود.

قرارداد فابیو کاروالیوی انگلیسی، در پایان این فصل به پایان می‌رسد و مشتریان اروپایی به جذب این بازیکن، به صورت آزاد، علاقه داشتند و در ابتدای ماه مشخص شد لیورپول نیز به جمع مشتریان این بازیکن 19 ساله اضافه شده است.

مارکو سیلوا، سرمربی فولام، اخیرا تاکید کرده است که کاروالیو در میانه فصل به هیچ وجه باشگاه را ترک نخواهد کرد. با این حال، ممکن است پایتخت‌نشینان با پیشنهاد نقدی باشگاه لیورپول وسوسه شوند. چرا که جدایی ستاره جوان صدرنشینان چمپیونشیپ، در پایان فصل سود مالی‌ای برای آن‌ها نخواهد داشت.

به گفته وینی اوناکر، از اسکای، قرمزها پیشنهادی 5 میلیون پوندی برای کاروالیو ارائه کرده اند. باید دید که آیا این پیشنهاد فولام را متقاعد خواهد کرد یا خیر. گزارش‌ها نشان می‌دهد دو باشگاه بوندسلیگایی بروسیادورتموند و بایرلوزکون نیز، به دنبال جذب کاروالیو هستند. هرچند، بعید بنظر می‌رسد که کلوپ حاضر به شکست در رقابت خرید استعداد جوان فوتبال انگلستان باشد.

9719