آخرین خبرها از انتقالات میلان؛ از لغو خروج مالدینی تا احتمال رفتن کاپیتان

آخرین خبرها از انتقالات میلان؛ از لغو خروج مالدینی تا احتمال رفتن کاپیتان

پایگاه خبری فوتبالی - با ورود به روز پایانی ژانویه چیزی به پایان مارکت زمستانی باقی نمانده است و در این بخش با آخرین وضعیت از پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشگاه میلان با شماه همراه خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، اولین مورد در نقل و انتقالات زمستانی میلان مربوط به آخرین زمزمه ها و شایعات پیرامون احتمال انتقال قرضی دژان کولوسفسکی از یوونتوس می شود که طی 24 ساعت گذشته به یک گزارش پر سر و صدا برای روسونری تبدیل شده است. باشگاه اهل تورین مخالف انتقال این بازیکن ملی پوش سوئدی به رقیب مستقیمش میلان نیست بلکه مشکل اصلی آن ها اختیاری یا اجباری بودن بند خرید کولوسفسکی می باشد. البته با رسیدن خبر توافقات نهایی یوونتوس و تاتنهام برای انتقال این بازیکن سوئدی به لندن، عملاً گزینه‌ی حضور دژان کولوسفسکی در میلان منتفی است.

نشریه گاتزتا دلو اسپورت در گزارش اخیر خود چنین عنوان می کند که یک بار دیگر احتمال خروج کاستیخو از میلان متوقف شده است، به این دلیل که هیچ باشگاهی از جمله سمپدوریا و والنسیا حاضر به پرداخت دستمزد درخواستی کاستیخو نیست. کاستیخو که تنها یکصد و بیست و دو دقیقه در این فصل برای میلان بازی کرده، دستمزد بالای 2.5 میلیون یورویی خالص (5 میلیون یورو همراه با مالیات) به ازای هر فصل دریافت می کند.

نشریه گاتزتا در گزارشی دیگر به پیچیده شدن وضعیت آلسیو رومانیولی پرداخته است که همچنان موانع بر سر راه طرفین برای رسیدن به توافق وجود دارد.

پیشنهاد میلان کاهش دستمزد شش میلیون یورویی فعلی بازیکن می باشد اما رومانیولی خواهان کمی بالا رفتن پیشنهاد میلان است و به همین دلیل موانع بر سر این توافق همچنان وجود دارد و در واقع هیچ نشانه ای از تمدید قرارداد وجود دارد.

میلان نیوز ایتالیا نیز در گزارشی اعلام کرد که انتقال قرضی دانیل مالدینی به اسپال نیز کاملاً لغو شده است.

در سوی دیگر آلساندرو پلیتزاری دروازه بان جوان میلان نیز امروز تحت تست های پزشکی لچه قرار می گیرد تا انتقالش به این باشگاه را تکمیل کند.

در روزهای گذشته خبر انتقال دانیل مالدینی، فرزند پائولو و نوه‌ی چزاره مالدینی، دو اسطوره بزرگ روسونری به صورت قرضی و تا پایان رقابت های فصل جاری به تیم اسپال نیز منتشر شده بود که این موضوع با موافقت دانیل مالدینی هم مواجه شده بود که حالا اما با منتفی شدن این انتقال، همه چیز به دست فراموشی سپرده خواهد شد.

9404