پافشاری بوردو برای انتقال مدافع شیاطین‌سرخ/ همه چیز به نظر رالف بستگی دارد

پافشاری بوردو برای انتقال مدافع شیاطین‌سرخ/ همه چیز به نظر رالف بستگی دارد

پایگاه خبری فوتبالی - در ساعات آینده احتمال جدایی مدافع انگلیسی منچستر از این تیم وجود دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریتزیو رومانو، روزنامه نگار سرشناس و کارشناس حوزه نقل و انتقالات اروپا،  مدیریت باشگاه بوردوی فرانسه که از تیم های حاضر در لیگ دسته اول باشگاه های فرانسه یا همان لوشامپیونه می باشد، به صورت جدی تمایل به در اختیار گرفتن فیل جونز، مدافع انگلیسی باشگاه منچستر یونایتد انگلیس دارد. اریک بایی، دیگر مدافع شیاطین سرخ شهر منچستر در پنجره‌ی نقل و انتقالات فصل زمستان در همین ژانویه‌ی جاری اولدترافورد را ترک نخواهد کرد و به همین دلیل است که مدیران و مسئولان باشگاه فرانسوی بوردو بسیار امیدوار هستند که موفق شوند تا بر سر به خدمت گرفتن و انتقال فیل جونز از لیگ برتر فوتبال جزیره به لیگ لوشامپیونه فرانسه با سران و سردمداران باشگاه مبدأ یعنی سرخپوشان منچستر یونایتد به توافق برای انجام و نهایی کردن این معامله برسند.

مذاکرات بین دو باشگاه فرانسوی و انگلیسی همچنان نیز در جریان است و دو طرف ماجرا به خصوص مدیریت باشگاه سرخپوش شهر منچستر در انتظار اتخاذ تصمیم و اعلام نظر نهایی رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی تیم خود در ارتباط با موضوع خروج احتمالی این مدافع انگلیسی هستند. مدیریت باشگاه فرانسوی بوردو از جذب و در اختيار گرفتن فیل جونز در حال حاضر تحت قرارداد و مالکیت‌ مدیریت باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد اطمینان زیادی دارد. مذاکرات و گفت و گوها نیز میان مدیران هر دو باشگاه فرانسوی و انگلیسی و البته با خود این بازیکن و نمایندگان و مدیر برنامه هایش در مراحل نهایی خود به سر می برد و همه‌ی این ها در شرایطی انجام می شوند که خود این مدافع انگلیسی نیز متمایل به نهایی شدن و انجام این انتقال است.

تنها موضوع چراغ سبز نهایی رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی و موقت شیاطین سرخ برای دستیابی به این توافق و امضای قرارداد نهایی باقی مانده است. سفیدهای نیروی دریایی به انجام این معامله و انتقال بسیار خوشبین می‌ باشند.

9404