عکس؛ لباس بامزه مهاجم اسبق رئال مادرید به شکل دونات

عکس؛ لباس بامزه مهاجم اسبق رئال مادرید به شکل دونات

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل اوون مهاجم اسبق رئال مادرید، لیورپول و منچستریونایتد در حالی در نسخه بریتانیایی مسابقه "خواننده با ماسک"شرکت کرده بود که لباسی به شکل دونات به تن کرده بود!

به گزارش فوتبالی،  مسابقه "خواننده با ماسک" مسابقه ایست که در سالهای اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. در این مسابقه، سلبریتی ها در ابتدا لباس مبدل با ماسک به تن می کنند و یک ترانه را برای بینندگان می خوانند. بعد از آن بینندگان باید به بهترین شرکت کنندگان رای بدهند. افرادی که کمترین رای را کسب کنند و از مسابقه حذف شوند، باید ماسک خود را بردارند و هویتشان افشا می شود.

مایکل اوون

در هفته های اخیر مایکل اوون یکی از شرکت کنندگان مخفی در این مراسم بود. اوون چند ترانه کلاسیک را در این مسابقه خواند که یکی از بامزه ترین بخش های خوانندگی وی مربوط به ترانه Spice Up Your Life مربوط به گروه اسپایس گرلز بود. اوون ترانه "سوییت کارولین" از نیل دیاموند را هم خواند که هنوز در میان ورزشدوستان خیلی محبوب است.

اوون در مسابقه روز شنبه حذف شد و مجبور شد که هویت خود را افشا کند. وی پس از حذف شدن گفت:" خیلی خوشم آمد. وقتی برای اولین بار به این جا آمدم... از نظر استرس حسم مشابه لحظه ضربه پنالتی برای انگلیس در جام جهانی بود.می دانستم که با اختلاف بدترین خواننده ممکن هستم اما با خودم گفتم:"بی خیال." "

اوون پس از مسابقه در صفحه توییترش نوشت:" بالاخره می توانم از شما عذرخواهی کنم که باعث شدم تا در هفته های اخیر گوش هایتان درد بگیرند!"

4125