کونته و تاتنهام به دنبال در اختيار گرفتن دروازه‌بان ناراضی مونیخی‌ها

کونته و تاتنهام به دنبال در اختيار گرفتن دروازه‌بان ناراضی مونیخی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارش نشریه‌ی معتبر آلمانی، مدیریت تاتنهام هاتسپر انگلستان به دنبال جذب دروازه بان دوم بایرن مونیخ است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی کیکر چاپ آلمان، وضعیت الکساندر نوبل در بایرن از ابتدای ورودش به مونیخ همیشه پیچیدگی های خاص خودش را داشته و این شرایط ممکن است که منجر به خروج زود هنگام این دروازه بان آلمانی از جمع باواریایی ها شود.

اگر مانوئل نویر قرارداد خود را با بایرن مونیخ تمدید کند، آینده‌ی الکساندر نوبل در مونیخ تقریباً رو به پایان خواهد رفت. گفته می شود که حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی مونیخی ها هنوز به دنبال دفاع از خرید خود است و از این رو، سعی در نگاه داشتن الکساندر نوبل در مونیخ دارد؛ اما اگر قرارداد جدید مانوئل نویر تا بیش از سال 2025 میلادی باشد، دروازه بان جوان سابق شالکه 04 دیگر علاقه ای برای ماندن نشان نخواهد داد.

در این بحبوبه با توجه به درخشش الکساندر نوبل در تیم فرانسوی موناکو که به صورت قرضی در این باشگاه حضور دارد، گزارش شده که تاتنهام هاتسپر، باشگاه سرشناس انگلیسی به دنبال جذب این دروازه بان بایرن مونیخ است. هوگو لوریس، دروازه بان فرانسوی و اصلی تاتنهام سی و چهار سال سن دارد و قراردادش در سال 2024 با باشگاه لندنی به پایان می رسد و الکساندر نوبل تا آن زمان، گزینه ای ایده آل برای تیم لندنی خواهد بود.

9404