متوقف شدن خودروی اسطوره برزیل توسط پلیس

متوقف شدن خودروی اسطوره برزیل توسط پلیس

پایگاه خبری فوتبالی - آدریانو لیته را می توان یکی از بهترین مهاجمان معاصر فوتبال برزیل به شمار آورد چرا که گلهای بی نظیری را در پیراهن اینتر و سلسائو به ثبت رساند.

به گزارش فوتبالی، آدریانو بازیکنی بود که هواداران تیم خودی عاشقش بودند و هواداران حریف را به لرزه می انداخت اما در هر صورت جنجال ها همیشه با زندگی وی عجین بوده اند.

آدریانو که حاشیه های غیرورزشی زیادی را در سالهای اخیر داشته حالا دوباره در دوران بازنشستگی خود خبر ساز شده است. در حقیقت آدریانو توسط ماموران پلیس برزیل متوقف شده است چرا که در حالی رانندگی می کرده که تاریخ انقضای گواهینامه اش منقضی شده و بدین ترتیب حق رانندگی نداشته است.

البته تخلف اخیر آدریانو را نمی توان تخلف بزرگی به شمار آورد اما آدریانو مرتکب تخلفات دیگری هم شده است. به طور مثال زمانی که خودرویش توسط ماموران پلیس متوقف شده، حاضر نشده تا تست الکل بدهد. بدین ترتیب گواهینامه وی توسط ماموران پلیس ضبط شده است و فرد دیگری که در خودرو بوده، رانندگی کرده و خودرو را جا به جا کرده است.. این اولین حاشیه بزرگ ستاره سابق اینتر ملقب به "امپراطور" نبوده است هر چند که احتمالا آخرینش هم نخواهد بود و به احتمال فراوان او حاشیه های بزرگ دیگری را در مسیر فوتبال خود خواهد داشت.

4125