بدون انجام بازی؛ حاج صفی اردوی تیم ملی را ترک کرد/ بازگشت احسان به یونان!

بدون انجام بازی؛ حاج صفی اردوی تیم ملی را ترک کرد/ بازگشت احسان به یونان!

پایگاه خبری فوتبالی- احسان حاج صفی مدافع تیم ملی فوتبال ایران بدون آنکه برای این تیم مقابل عراق و امارات بازی کند، به یونان بازگشت!

به گزارش فوتبالی، احسان حاج صفی مدافع تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در یونان به سر می‌برد و احتمالاً امروز یکشنبه در دیدار تیم آاک مقابل ولوس بازی خواهد کرد.
این در حالی است که حاج صفی برای اردوی بازی با عراق و امارات به تیم ملی دعوت شده بود. پیش از بازی با عراق عنوان شد تست حاج صفی برای سفر به ایران مثبت شده و قادر به همراهی ایران نیست. حاج صفی یک روز بعد بازهم تست کرونا داد و این بار با منفی شدن نتیجه تست، به سمت ایران پرواز کرد.

گفته می‌شد از آنجا که حاج صفی به بازی با عراق نمی‌رسد، می‌تواند ایران را در دیدار روز سه شنبه این هفته مقابل امارات همراهی کند.

با وجود این و با اعلام رسانه‌های یونان، حاج صفی اکنون در یونان به سر می‌برد و آماده بازی برای آاک است!

به نوشته سایت gazzetta، حاج صفی بعد از بازی با عراق به یونان بازگشته و روز شنبه (دیروز) هم در تمرین باشگاه یونانی حاضر شده است.

سایت ioannina24 یونان هم مدعی شد که باشگاه آاک از فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرده بود میلاد محمدی و کریم انصاریفرد دو بازیکن ملی پوش دیگر ایران را هم به یونان بازگرداند تا آاک را در دیدارهای حساس پیش رو همراهی کنند اما به گفته مقامات ایران، تیم ملی ۱۰ بازیکن کرونایی دارد و به خاطر محدودیت نفرات، با آزادسازی انصاریفرد و محمدی مخالفت شده است.

همچنین باشگاه آاک ترجیح می‌داد برای پست دفاع چپ میلاد محمدی را در اختیار داشته باشد اما با مخالفت اسکوچیچ، تنها حاج صفی اجازه خروج از اردوی تیم ملی را پیدا کرده است.

6641