صید ویژه فولاد از سپاهان؛ خلعتبری در راه اهواز؟

صید ویژه فولاد از سپاهان؛ خلعتبری در راه اهواز؟

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم سپاهان، به احتمال بسیار زیاد جدیدترین خرید فولاد در نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، خلعتبری در آخرین بازی سپاهان پیش از شروع تعطیلات نیم فصل از همراهی طلایی پوشان در بازی با مس رفسنجان خودداری کرد و در شروع دوباره تمرینات سپاهان در تمرینات تیمش حاضر نشده است. شنیده می‌شود جواد نکونام سرمربی فولاد به دنبال جذب این بازیکن است و مذاکرات لازم برای انتقال کاپیتان با تجربه سپاهان به فولاد انجام شده است و در صورتیکه خلعتبری موفق شود رضایتنامه‌اش را از سپاهانی‌ها دریافت کند راهی فولاد خواهد شد.

ساعاتی پیش بود که خبرگزاری فارس اعلام کرد خلعتبری جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه سپاهان داشته تا بتواند رضایتامه‌اش را از این تیم بگیرد.

به این نکته هم اشاره کنیم که امروز یکی از روزنامه‌های ورزشی مدعی شده بود خلعتبری علیرغم داشتن پیشنهاد از فولاد، به دنبال بازگشت به مشهد است و قصد دارد به عنوان بازیکن مربی به شهرخودرو کمک کند منتهی بر اساس شنیده‌های فوتبالی، حضور این بازیکن در فولاد، تقریبا نهایی شده تا خلعتبری به همبازی سابقش در تیم ملی برای موفقیت در ادامه مسابقات لیگ و همچنین لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

9697