لمپارد مانع جدایی مهاجم اورتون / تلاش بی‌ثمر توپچی‌ها برای تقویت خط حمله

لمپارد مانع جدایی مهاجم اورتون / تلاش بی‌ثمر توپچی‌ها برای تقویت خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی – بنظر می‌رسد فرانک لمپارد، که احتمالا سرمربی جدید اورتون خواهد بود، با پیوستن مهاجم انگلیسی تیمش به آرسنال مخالفت کرده است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی جدید گودیسون پارک، شدیدا طرفدار بازی دومنیک کالورت لوین می‌باشد و پیش‌از این به مدیران باشگاه اعلام کرده است که این مهاجم 24 ساله نباید فروخته شود.

لمپارد در مصاحبه‌ای راجع‌به انتخاب به عنوان سرمربی اورتون، عنوان کرده بود که قصد دارد ترکیب تیمش رو بر راستای قدرت فیزیکی مهاجم تیمش استوار کند. این خبر بیش از هر تیمی، برای آرسنال ناامیدکننده بود. زیرا آن‌ها در تلاش برای به‌خدمت‌گیری مهاجمی جهت تقویت خط حمله خود هستند، که همچنان موفق به این امر نشده‌اند.

در ابتدا هدف بلندمدت آرسنال ولاهوویچِ صربستانی بود، که پرونده‌اش با انتقال 63 میلیون پوندی به یوونتوس بسته شد. آرتتا درباره گلزن فیورنتینا، از ابتدا خیلی امیدوار نبود، اما درمورد مهاجم انگلیسی اورتون اصلا چنین چیزی وجود نداشت. کالورت لوین انتخاب جدی آرتتا برای خط حمله تیمش بود، که با آمدن لمپارد ظاهرا ضربه بزرگی به آرسنال وارد می‌شود.

در واقع، با توجه به شرایط بحرانی‌ای که اورتون پس از اخراج بنیتز پشت سر می‌گذاشت، آرتتا خوش‌بین بود که می‌تواند کالورت لوین را از مرسی‌ساید به لندن بیاورد.

بازگشت فرانک لمپارد به مربی‌گری در لیگ برتر، پس از حدود یک سال دوری، هرچند از طرف هواداران اورتون با استقبال زیادی مواجه شد، ولی آرسنال و میکل آرتتا را در یک پنجره نقل‌وانتقالاتِ ضعیف در ژانویه، به نقطه اول بازگرداند.

اتفاقات اخیر فشار را روی آرسنال برای اتمام لیگ‌برتر این فصل در جمع چهار تیم برتر، بالاتر می‌برد. اگر تلاش نافرجام آرسنال برای پُر کردن جای پیر امریک اوبامیانگ ادامه‌دار باشد، ممکن است آرتتا از تصمیم خود برای اخراج مهاجم گابُنی تیمش کوتاه بیاید.

توپچی‌ها چهار دیدار است که گلی به ثمر نرسانده اند.

نهایتا آنچه به‌نظر حتمی است، حذف شدن دومنیک کالورت لوین از گزینه‌های مدنظر باشگاه برای تقویت خط‌حمله و جایگزینی کاپیتان سابق توپچی‌هاست.

9719