پای صحبت‌های کاپیتان سارگل/ فاطمه حسنی: سقوط در انتظار فوتبال بانوان بوشهر است/ یک ماه است تمرینی نداشتیم

پای صحبت‌های کاپیتان سارگل/ فاطمه حسنی: سقوط در انتظار فوتبال بانوان بوشهر است/ یک ماه است تمرینی نداشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال بانوان سارگل تنها نماینده استان بوشهر که در این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان عملکرد ناموفقی داشته، در آستانه انحلال و سقوط به رده‌های پایین‌تر لیگ قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال بانوان سارگل تنها نماینده استان بوشهر که دومین حضور خود را در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور تجربه می‌کند، در سال‌های اخیر با مشکلات مالی و مدیریتی دست به گریبان بوده و این مهم موجب عملکرد نچندان موفق دختران بوشهری شده است.

در سال جاری، پس از واگذاری این تیم به بخش خصوصی مشکلات به اوج خود رسید و مدت هاست که این تیم لیگ برتری تمرینی نداشته و بحران در اردوی سارگل بیداد می‌کند.

مشکلات تیم جنوبی کشور به حدی بود که حتی این تیم در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، در دیدار مقابل هیات البرز بخاطر مشکلات مدیریتی و مالی به کرج سفر نکرد تا دختران بوشهری با هزاران امید و آرزو در مستطیل سبز بلاتکلیف بمانند و چشم انتظار مساعدت‌های مقطعی مسئولان استان بوشهر بمانند. 

در این خصوص، گفتگویی با فاطمه حسنی بازیکن باتجربه تیم فوتبال سارگل بوشهر انجام شد و او در واکنش به وضعیت بغرنج نماینده بوشهر اظهار داشت: اوضاع خوبی نداریم و از اول فصل تا کنون درگیر مسائل مدیریتی هستیم و شاید پنج نفری آمدند که مدیریت تیم را در دست بگیرند ولی این اتفاق بنا به دلایلی انجام نشد. 

کاپیتان سارگل در ادامه تصریح کرد: مدیریت در سال قبل اعلام کرد که نمی‌تواند تیم داری کند و پیگیر این مسئله شدیم که مدیر جدید انتخاب شود ولی گفتند هیات فوتبال استان تصمیم می‌گیرد و طبق جلساتی که با این هیات داشتیم قرار بود طی دو، سه روز تعیین تکلیف شود ولی الان یک ماه از آن جلسه می‌گذرد و خبری نیست. 

وی با بیان اینکه تمرینی برای دیدار این هفته مقابل مدافع عنوان قهرمانی نداریم عنوان کرد: در این مدت هیچ گونه جلسه تمرینی نداشتیم و تیم تعطیل شده و بازی با البرز هم بخاطر مسائل مدیریتی و اسپانسری حاضر نشدیم و اگر بازی آخر هفته مقابل شهرداری سیرجان هم نتوانیم به میدان برویم به دو رده پایین‌تر سقوط خواهیم کرد. 

حسنی در ادامه تصریح کرد: درست نیست تنها نماینده لیگ برتری استان بوشهر به رده‌های پایین سقوط کند. تکلیف آرزوهای بازیکنان استان چه می‌شود؟ چرا کسی نیست از بانوان بوشهری حمایت کند؟ هیچ کس صدای ما را نمی‌شنود و اگر تا پنج روز آینده تکلیف تیم روشن نشود سقوط خواهیم کرد و ما هزاران آرزو و امید داریم و بازیکنان آینده داری هستند که در این رشته باید دیده شوند. 

بازیکن شاخص تیم سارگل با بیان اینکه مشکلات بر اساس بی‌مدیریتی اتفاق افتاد متذکر شد: متأسفانه اول فصل بازیکنان را یک مدیر انتخاب می‌کند سپس چند نفر دیگر می‌آیند و ادامه می‌دهند. مشخص است که به این شیوه تیم شکل نخواهد گرفت چون ثبات مدیریتی در تیم نیست.

1377