جدایی احتمالی اوریگی در ژانویه / رقابت شدید برنلی با دو تیم ایتالیایی

جدایی احتمالی اوریگی در ژانویه / رقابت شدید برنلی با دو تیم ایتالیایی

پایگاه خبری فوتبالی- ممکن از دیووک اوریگی در ساعت پایانی نقل‌وانتقالات زمستانی، آنفیلد را ترک نماید.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم 26 ساله در این فصل شانس زیادی برای حضور در ترکیب نداشته و در 10 بازی حضور در تمامی مسابقات، 5 گل به ثمر رسانده است.

زننده گل دوم لیورپول در شب قهرمانی این تیم در لیگ‌قهرمانان‌اروپا، که در سال 2014 به لیورپول پیوست، قراردادش در پایان فصل با این باشگاه به پایان می‌رسد.

به نقل از سان، یک رقابت سه‌جانبه میان باشگاه‌های برنلی، آتالانتا و فیورنتینا برای جذب این مهاجم بلژیکی وجود دارد.

با فروش کریس وود به نیوکاسل در ابتدای ماه ژانویه، با مبلغ 25 میلیون پوند، برنلی به یک جایگزین برای او در خط حمله نیاز دارد. فیورنتینا نیز شرایطی مشابه دارد و با جدایی ولاهوویچ، در خط حمله نیاز به تقویت دارد.

ولاهویچِ صربستانی که در این فصل، 20 گل در 24 بازی به‌ثمر رسانده‌بود، با انتقالی 62 میلیون پوندی راهی یوونتوس شد.

آتالانتا نیز همچنین، با توجه به اینکه ممکن است دووان زاپاتا را در این پنجره نقل‌وانتقالات از دست بدهد، به‌فکر جذب جایگزینی برای مهاجم کلمبیایی خود است.

باوجود اینکه اوریگی از زمانی که با 10 میلیون پوند در سال 2014 به لیورپول پیوست هیچ‌گاه گزینه اول سرمربی‌های لیورپول نبوده است، اما در بندر لیورپول محبوبیت ویژه‌ای دارد.

بخش عمده‌ای از این شخصیت قهرمان او در آنفیلد، به‌دلیل تاثیر قابل توجه‌اش در قهرمانی این تیم در اروپاست. اوریگی در کام‌بک تاریخی لیورپول مقابل بارسلونا، دو گل به ثمر رساند و در دیدار نهایی نیز، دومین گل تیمش را، که تثبیت کننده پیروزی آن‌ها بود، وارد دروازه تاتنهام کرد.

حال، با توجه به حضور احتمالی ستاره باشگاه پورتو، لوئیز دیاز، در لیورپول، در کنار ژوتا و فیرمینو، به‌نظر می‌رسد جایی برای مهاجم بلژیکی در ترکیب لیورپول وجود نداشته‌باشد.

این مهاجم 25 ساله که در اردوی تیم ملی کلمبیا به سر می‌برد، عصر شنبه تست‌های پزشکی باشگاه را گذرانده و مطابق گزارش‌ها قراردادی 5 ساله با باشگاه انگلیسی امضا خواهد کرد.

9719