سخنگوی فدراسیون فوتبال: برای حضور تماشاگران تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم

سخنگوی فدراسیون فوتبال: برای حضور تماشاگران تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: برای برگزاری دیدار ایران و امارات با حضور تماشاگران تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

به گزارش فوتبالی، حسین شریفی در خصوص دیدار ایران و امارات که اعلام شده بدون تماشاگر  برگزار خواهد شد اظهار داشت: ما آنچه که در ستاد ملی مبارزه با کرونا گفته می‌شود را‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم. تاکید می کنم هدف ما در فدراسیون حفظ سلامتی مردم است و اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا چنین  تصمیمی بگیرد آن دستور را‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم و مساله ای نداریم.

وی افزود: طی صحبتی که کلهر معاون وزیر ورزش با مسئولان انجام داد در تلاش هستند که مسئولان در ستاد ملی مقابله با کرونا را راضی کنند که بازی ایران و امارات هم با تماشاگر و با رعایت  پروتکل های سخت تر و تعداد کمتر برگزار شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در سه چهار روز آینده بحث آغاز جشنواره فیلم فجر را‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم و علاقمندان به سینما در این جشنواره حاضر می‌شوند و چون ما در ورزشگاه آزادی با یک فضای روباز مواجه هستیم، تلاش می‌کنیم که دیدار ایران و امارات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و تا جایی که می‌دانم حمید سجادی در دولت امروز این مسأله را‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح می‌کند.

شریفی در مورد این که بازیکنان تیم ملی برای خروج و وارد شدن به کشورمان باید به صورت آنلاین اقدام کنند گفت:  تیم ملی در قرنطینه است و ترک کردن اردوی تیم در فیفا تخلف محسوب می‌شود و هر کسی که در جایی مستقر است باید همانجا بماند تا به ویروس امیکرون مبتلا نشود. همانطور که می دانید ما بازیکنانی را‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست دادیم و مبتلا شدند. امیدوارم این بازیکنان  زودتر بهبود پیدا کنند و به تیم ملی اضافه شوند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال که با برنامه تهران ورزشی گفت و گو می کرد در مورد مسئله نظام وظیفه برخی از بازیکنان تیم ملی ادامه داد: با توجه به این که بازیکن بامداد پنجشنبه رسیده و تنها یک روز فرصت داریم که اقدامات لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای خروج او انجام دهیم و بامداد چهارشنبه باید به باشگاه خود برگردد زمان کمی در اختیار داشتیم تا بتوانیم مسأله ورود و خروج آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کنیم و باید حضوری انجام می شد. حامد مؤمنی با مسئولان ارشد نظام وظیفه جلسه‌ای برگزار کرد و آنها همکاری‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادند تا در بحث ورود و خروج ملی‌پوشان ما مشکلی پیش نیاید.

وی عنوان کرد: تا دقایقی دیگر تمرین تیم ملی آغاز می‌شود و پس از تمرین بازیکنان به اتاق‌های خود می‌روند تا ادامه تمرینات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ بعدازظهر زیرنظر کادر فنی انجام دهند.

6641