واکنش پیشکسوت بایرن‌مونیخ به حضور نوبل در این تیم: تصمیم احمقانه!

واکنش پیشکسوت بایرن‌مونیخ به حضور نوبل در این تیم: تصمیم احمقانه!

پایگاه خبری فوتبالی - ژان ماری پفاف نظر جالبی در خصوص الکساندر نوبل دارد و از این دروازه بان جوان بایرن مونیخ که به صورت قرضی و موقت در لیگ فرانسه حضور دارد، به تندی نقد می‌ کند!

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی کیکر چاپ آلمان، طبق شنیده‌ ها مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به زودی قرارداد خود با باواریایی ها را تمدید خواهد کرد. طبق گزارش این نشریه‌ی آلمانی، ژان ماری پفاف که بیش از دویست بازی برای بایرن مونیخ انجام داده است، نسبت به موضوع تمدید قرارداد قریب الوقوع مانوئل نویر با مونیخی ها واکنش نشان می‌ دهد. دروازه بان سابق بایرن مونیخ که اکنون شصت و هشت سال سن دارد، در خصوص مانوئل نویر چنین می‌ گوید: "اگر نویر از نظر بدنی سالم باشد، می‌ تواند برای مدت زمان بسیار زیادی بازی کند. اگر او در چهل و پنج سالگی آمادگی بدنی داشته باشد، به راحتی می‌ تواند یک قرارداد سه ساله ببندد!"

دروازه بان بلژیکی سابق بایرن مونیخی ها که در سی و شش سالگی از بازی فوتبال خداحافظی کرد، صحبت هایش درباره‌ی مانوئل نویر را این چنین ادامه می‌ دهد: "نویر فرم فوق‌ العاده ای دارد. نمایش‌ های او در اروپا، جام جهانی و تمامی رقابت‌ ها کم‌ نقص بوده است."

در نهایت پفاف درباره جانشین احتمالی مانوئل نویر نیز چنین می‌ گوید: "وقتی الکساندر نوبل از شالکه 04 به بایرن مونیخ آمد، هنوز آمادگی بازی در مونیخ را نداشت. حضور روی نیمکت، آن هم برای چنین دروازه‌ بان جدیدی، بسیار بد است. تصمیم او برای آمدن به مونیخ احمقانه بود. من بازی‌ های او را در شالکه دیده بودم. آن زمان با خود گفتم که او هنوز چیزهای زیادی را باید یاد بگیرد. حتی همین حالا هم وضعیت او همین طور است. داشتن استعداد به تنهایی کافی نیست."

9404