فرناندز: ۱۰ دقیقه توانستیم برابر قطر مقاومت کنیم/ قطر و بحرین سطح بالاتر از آسیا دارند

فرناندز: ۱۰ دقیقه توانستیم برابر قطر مقاومت کنیم/ قطر و بحرین سطح بالاتر از آسیا دارند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: 10 دقیقه اول توانستیم مقابل قطر مقاومت کنیم اما در نهایت آن ها بهتر بودند و به پیروزی رسیدند.

به گزارش فوتبالی، مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از شکست برابر قطر و عدم راهیابی به فینال بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا در کنفرانس خبری این بازی اظهار کرد: ابتدا به تیم ملی قطر تبریک می‌گویم. «والرو ریورا» سرمربی این تیم از دوستان بسیار خوب من است و در پایان این تیم موفق به راهیابی به مسابقات قهرمانی آسیا شد.

وی افزود: ما در ۱۰ دقیقه نیمه نخست توانستیم برابر این تیم مقاومت کنیم و سپس این تیم قطر بود که قدرت خود را نشان داد. قطر تیم بسیار خوبی است و در سطح بالای هندبال جهان بازی می‌کند. آنها بهتر از ما در این بازی ظاهر شدند و توانستند در نهایت بازی را ببرند.

وی با اشاره به جایگاه بسیار خوب هندبال قطر و بحرین در آسیا و جهان گفت: هر دو تیم بحرین و قطر که روبروی آنها بازی کردیم بهتر از ما بودند. این دو تیم در سطح بسیار بالایی از هندبال آسیا و جهان هستند و کار دشواری مقابل این دو تیم داشتیم.

فرناندز در پاسخ به سوالی در مورد اینکه ترجیح می‌دهد در برابر کدام تیم در دیدار رده‌بندی قرار گیرد گفت: فرقی نمی‌کند. باید بازی های مرحله نیمه‌نهایی تمام شود تا ببینیم در برابر کدام تیم در رده‌بندی این رقابت‌ها باید به میدان برویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تصمیم داشتیم و داریم بهترین عملکرد خود را در این رقابت‌ها را نشان دهیم.

تیم ملی هندبال ایران با شکست ۳۴ بر ۱۹ برابر تیم ملی قطر از راهیابی به فینال بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا بازماند.

۴۱۵۴