شاگرد اینزاگی در لاتزیو، تا پایان فصل به اینتر پیوست

شاگرد اینزاگی در لاتزیو، تا پایان فصل به اینتر پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اینتر به صورت رسمی جذب فلیپه کایسدو را تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 33 ساله جنوا، که چندفصل در لاتزیو با سیمونه اینزاگی سابقه همکاری دارد، به عنوان گزینه جانشین در خط‌حمله نراتزوری جذب این باشگاه شده است. کایسدو در 9 بازی در نیم‌فصل اول برای جنوا، موفق شد یک گل به ثمر برساند.

با اعلام رسمی باشگاه اینتر، نراتزوری با قراردادی قرضی تا پایان فصل، فیلیپه کایسدو را از جنوا به خدمت گرفت. ظاهرا بند خرید دائمی در انتهای فصل نیز، درون این قرارداد وجود دارد، ولی هنوز چیزی به طور رسمی تایید نشده است.

تصویری که پیج رسمی باشگاه منتشر کرد:

کایسدو در دوران حضورش در پایتخت، 139 بازی و مجموعا 6241 دقیقه در ترکیب لاتزیو حضور داشت و تحت هدایت سیمونه اینزاگی برای این باشگاه موفق به ثبت 33 گل و 15 پاس‌گل شد. مهاجم اکوادوری همواره به تاثیرگذاری و گل‌هایش در دقایق پایانی شناخته می‌شود.

طبیعتا با حضور لائوتارو مارتینز و ادین ژکو، در کنار آنخل کوریا و الکسیس سانچز، انتظار می‌رود شاگرد سابق سیمونه اینزاگی را در ادامه فصل به صورت بازیکن تعویضی مورد استفاده قرار گیرد. کایسدو فرصت دارد در دربی شهر میلان ،که شنبه آینده برگزار می‌شود، اولین بازی خود در پیراهن نراتزوری را انجام دهد.

با حضور ادین ژکو در ترکیب اینتر، سیمونه اینزاگی با جذب فیلیپه کایسدو نشان داد که علاقه ویژه‌ای به مهاجمان فیزیکی و بلندقامت دارد.

9719