مالک شهرخودرو سوژه مناظره عنایتی و عزیزی

مالک شهرخودرو سوژه مناظره عنایتی و عزیزی

پایگاه خبری فوتبالی- مشکلات عجیب وغریب تیم شهرخودرو، سوژه اصلی برنامه این هفته فوتبال 11 بود.

به گزارش فوتبالی، جمع ابومسلمی‌های سابق در برنامه این هفته فوتبال 11، حسابی جمع بود. جدا از خداداد عزیزی و رضا عنایتی، مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان هم سابقه بازی در فوتبال مشهد را دارند و با توجه به شناختی که از فوتبال این شهر داشتند، تصمیم گرفتند درباره مشکلات یکی از باشگاههای خصوصی لیگ برتر صحبت کنند. تیمی که اختلاف مالکش با مسئولان هیات فوتبال استان خراسان رضوی باعث به وجود آمدن انواع و اقسام مشکلات برای تنها نماینده مشهد در لیگ برتر شده است.

این وسط رضا عنایتی به عنوان مدافع فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو نظراتش را بیان کرد و خداداد عزیزی به عنوان منتقد حمیداوی، عملکرد او را زیر سوال برد.

از صحبتهای عنایتی شروع کنیم. از دید او، حمیداوی تیم را در شرایط بدی تحویل گرفت و برای این تیم هزینه زیادی کرد. اتفاقی که خداداد عزیزی شدیدا علیه آن موضع گرفت و گفت نباید مسئولین استانی تیم را به فردی می‌دادند که از استان دیگری آمده و حالا برای بازگرداندن امتیاز این تیم به مسئولان استانی، حدود 70 میلیارد تومان می‌خواهد.

خداداد عقیده دارد حمیداوی به عنوان فردی که مالک یک باشگاه خصوصی است و تمام هیات مدیره و کادر فنی را با نظر خودش چیده، نباید از مسئولان استان خراسان رضوی انتظار کمک داشته باشد و این انتظار درستی نیست هر چند که علی کریمی و رضا عنایتی در این زمینه با او موافق نبودند.

عنایتی در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که مالک باشگاه شهرخودرو زمانی در باشگاه‌داری به مشکل خورد که در بیزینس غیرفوتبالی‌اش مشکل پیدا کرد و آن زمان بود که مسئولان استان خراسان رضوی از او انتظار داشتند تیم را به صورت رایگان به آنها بدهد که انتظار منطقی‌ای نیست.

عنایتی روی روزهای خوب شهرخودرو با حمیداوی و آسیایی شدن این تیم مانور و از این گلایه کرد که برای مثال چرا ورزشگاه امام رضا(ع) در اختیار شهرخودرو قرار نمی‌گیرد و این تیم مجبور است بازیهایش را در ورزشگاه ثامن برگزار کند. خداداد هم گفت وقتی این باشگاه به تعهدات مالی‌اش در قبال مسئولان ورزشگاه امام رضا(ع) عمل نکرده، طبیعی است که چنین وضعیتی به وجود بیاید و ورزشگاه آزادی هم به طور رایگان در اختیار استقلال و پرسپولیس قرار نمی‌گیرد.

خداداد در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که وقتی او در ابتدای فصل با شهرخودرو همکاری کند، از مالک باشگاه خواست که به او اجازه دهد شرایطی را فراهم کند که مسئولان استانی هم در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی باشگاه نقش داشته باشند تا بتوان از آنها انتظار کمک در موارد مختلف را داشت منتهی حمیداوی حاضر نشد با مسئولان شهری و استانی جلسه بگذارد و لجبازی او، یکی از دلایل وضعیت این‌روزهای شهرخودرو است.

9697