آشنایی با خرید جدید روسونری/ جزئیات قرارداد مهاجم جوان مشخص شد

آشنایی با خرید جدید روسونری/ جزئیات قرارداد مهاجم جوان مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه های صربستانی و ایتالیایی از جمله کالچو مرکاتو طی گزارشات اخیر خود مدعی شدند که مدیریت باشگاه میلان عملیات انتقال مارکو لازتیچ از تیم ستاره سرخ را تکمیل کرده و این بازیکن به زودی برای تست های پزشکی راهی میلان خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های متعدد ایتالیایی، این تصمیم سریع پائولو مالدینی و ریکی ماسارا زمانی گرفته شد که از سوی باشگاه موناکو پیشنهاد 3.5 میلیون یورویی میلان برای دائمی کردن قرارداد پلگری رد شد.

مارکو لازتیچ، مهاجم هجده ساله و جوانی است که در این فصل برای تیم اصلی ستاره سرخ بلگراد موفق به زدن يک گل شده و بازیکن آینده داری نشان داده است.

پیترو ماتزارا، خبرنگار رسانه‌ی میلان نیوز ایتالیا رقم این انتقال را پنج میلیون یورو به همراه پاداش ذکر کرده است و علاوه بر این، درصدی از فروش این بازیکن در آینده‌ نیز به باشگاه ستاره سرخ تعلق خواهد گرفت.

موتزارت که یک منبع صربستانی محسوب می شود، چنین اضافه می کند که رقم این انتقال چهار میلیون یورو به همراه یک میلیون یورو پاداش علاوه بر 10 درصد از سود فروش آینده‌ی بازیکن می باشد.

دانیله لونگو نیز تأکید می کند که لازتیچ برای تیم اصلی خریداری شده نه پریماورا و تیم رده های سنی پایین تر میلان.

همان طور که انتظار می رفت، باشگاه میلان سرانجام در یک بیانیه کوتاه، خبر انتقال این مهاجم جوان به سن سیرو را تأیید کرد.

گفتنی است که او شماره پیراهن 22 که یادآور کاکا، ستاره‌ی برزیلی و محبوب سابق میلان است را به تن خواهد کرد.

همچنین باشگاه میلان با انتشار یک بیانیه دیگر، جزئیات تکمیلی بیشتری از انتقال مارکو لازتیچ را به صورت رسمی اعلام کرد. بر اساس این بیانیه، مهاجم جوان هجده ساله قراردادی بلند مدت تا ژوئن سال 2026 میلادی با میلان امضاء کرده است و به صورت رسمی شماره پیراهن 22 را به تن خواهد کرد.

940‌4