اولین مصاحبه نویدکیا بعد از انتشار شایعه استعفا

اولین مصاحبه نویدکیا بعد از انتشار شایعه استعفا

پایگاه خبری فوتبالی- دو روز بعد از تکذیب رسمی شایعه استعفای محرم نویدکیا از سرمربیگری سپاهان، چهره محبوب فوتبالدوستان اصفهانی درباره آخرین وضعیت تیمش حرفهای مهمی زده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از 6 شکست (با احتساب شکست برابر گل گهرسیرجان که با حکم انضباطی 3-0 به سود سپاهان تغییر کرد)  در 16 هفته‌ای که از لیگ بیست و یکم گذشته، حذف از جام حذفی بدترین اتفاق ممکن برای تیمی بود که هوادارانش فقط و فقط قهرمانی می‌خواهند. شکست مجدد سپاهان در اراک باعث شد انتقادهای نسبتا زیادی از محرم نویدکیا شکل بگیرد و صحبتهای او در کنفرانس خبری بعد از بازی با آلومینیوم این سوال را مطرح کرد که آیا در ادامه فصل شاهد ادامه همکاری سپاهان با محرم خواهیم بود یا نه.

 پنجشنبه و ساعاتی قبل از بازی تیم ملی مقابل عراق بود که شایعه استعفای نویدکیا از سرمربیگری سپاهان مطرح شد و این باشگاه بعد از چند ساعت، به این موضوع واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

دقایقی پیش هم رسانه باشگاه سپاهان ویدیویی از صحبتهای نویدکیا منتشر کرد که اولین مصاحبه او بعد از انتشار شایعه استعفایش از سرمربیگری سپاهان است. صحبتهای سرمربی سپاهان نشان می‌دهد که طی روزهای آینده احتمال تغییر و تحولات در این تیم وجود دارد که گویا مربوط به کادر فنی نمی‌شود و فقط درباره بازیکنان است:" شاید تغییر و تحولاتی داشته باشیم و باید ببینم وضعیت بازیکنان چطور است.اگر اتفاق خاصی رخ ندهد روندمان را ادامه می‌دهیم و در غیر این صورت با یک یا دو تغییر سراغ ادامه فصل خواهیم رفت."

نویدکیا در بخش دیگری از صحبتهایش، به مانند گذشته از شرایط فوتبالی تیمش ابراز رضایت کرده و گفته او و همکارانش در تلاش هستند تا مشکلات سپاهان را برطرف کنند.

9697