علاقه یوونتوس به جذب هافبک تیم ملی سوئیس پیش از پایان ژانویه

علاقه یوونتوس به جذب هافبک تیم ملی سوئیس پیش از پایان ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه یوونتوس به امید امضای قرارداد با دنیس زکریا در ساعات پایانی، پیشنهادی برای جذب این بازیکن به باشگاه آلمانی ارسال کرده‌است.

به گزارش فوتبالی، بیانکونری روز گذشته با قراردادی 80 میلیون یورویی انتقال ستاره صربستانی خط حمله فیورنتینا، دوشان ولاهوویچ، را نهایی کرد و در حال در اندیشه پایان کار با جذب یک بازیکن ارزشمند است.

به نقل از فابریتزیو رومانو، یوونتوس پیشنهادی به ارزش 7 میلیون یورو به علاوه پاداش، برای این هافبک سوئیسی باشگاه بروسیا مونشن‌گلادباخ ارائه کرده است.

دنیس زکریای 25 ساله، قراردادش تا پایان این فصل اعتبار دارد و در پایان این فصل می‌تواند به صورت آزاد باشگاه بوندسلیگایی را ترک کند. به همین دلیل، بروسیا مونشن‌گلادباخ هم احتمالا از این انتقال 7 میلیون یورویی، علی‌رغم ارزش بسیار بالاتر این هافبک ملی‌پوش، استقبال خواهد کرد. زیرا از جدایی بازیکن کلیدی تیمش، حداقل مقدار اندکی از هزینه تامین جایگزینش در ترکیب را بدست می‌آورد.

در این میان، تنها نکته پیش‌روی یوونتوس برای جذب دنیس زکریا، شرایط لیست نفرات باشگاه است. آنها باید ابتدا برای رودریگو بنتانکور، که مورد توجه استون‌ویلا است، مشتری پیدا کنند تا بتوانند بازیکن جدیدی را به ترکیب خود اضافه کنند.

نایتون ناندز، ملی‌پوش تیم ملی اروگوئه، نیز در روز‌های اخیر پیوستنش به یوونتوس از کالیاری را قطعی کرده است.

9719