پول صعود فعلا واریز نمی شود/ اردوی تیم ملی فوتبال به پاداش های خود رسید

پول صعود فعلا واریز نمی شود/ اردوی تیم ملی فوتبال به پاداش های خود رسید

پایگاه خبری فوتبالی- اعضای تیم ملی فوتبال ایران منتظر دریافت پاداش پیروزی های خود در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی قطر است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران با کسب ۶ پیروزی و یک تساوی ۱۹ امتیازی شد تا به عنوان صدرنشین گروه A انتخابی نهایی جام جهانی قطر صعود زودهنگام خود به مهم‌ترین تورنمنت این رقابت‌ها را جشن بگیرد.

تیم ملی ایران در حالی جشن صعود خود به این رقابت‌ها را پنجشنبه گذشته با پیروزی یک بر صفر مقابل عراق جشن گرفت که قبل از آن با دستور ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور منابع مالی لازم برای پرداخت پاداش اعضای تیم در اختیار وزارت ورزش قرار گرفت تا به صورت مستقیم در اختیار فدراسیون فوتبال قرار بگیرد.

بخش حقوقی فدراسیون فوتبال نیز از ظهر امروز با دریافت شماره حساب تمام اعضای تیم و همچنین تعدادی از بازیکنان که در بازی‌های قبلی حضور داشتند اقدامات لازم برای واریز پاداش تمام بردها را در اختیار آنها قرار دهند.

همچنین قرار است مبلغ جداگانه ای به عنوان پاداش ویژه صعود نیز به بازیکنان تیم ملی ایران در پایان دور گروهی به حساب اعضای تیم واریز شود تا ملی پوشان فوتبال ایران بهانه‌ای برای گلایه در صفحات شخصی خود پیدا نکنند.

وزارت ورزش و جوانان در حالی منبع مالی مورد نیاز پرداخت پاداش اعضای تیم ملی بزرگسالان ایران را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده است که میزان آن به طور شفاف مشخص نشده است تا مقدار ان چقدر است.

۴۱۵۴