وام 2.35 میلیون پوندی ستاره رئال مادرید برای ورزش محبوبش

وام 2.35 میلیون پوندی ستاره رئال مادرید برای ورزش محبوبش

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید در نظر دارد که از پول مالیات دهندگان ولز به عنوام وام استفاده کند تا یک سالن سرپوشیده گلف را تاسیس کند.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل قرار است که برای این پروژه مبلغ 2.35 میلیون پوند از مالیات های جمع آوری شده از شهروندان را به عنوان وام دریافت کند. در حقیقت یک سازه خالی قرار است که به یک زمین گلف بزرگ به ابعاد 23 هزار متر مربع در کاردیف تبدیل شود.

این سالن گلف که "پار 59" نام خواهد داشت قرار است که در فصل بهار افتتاح شود و سه زمین گلف مجزا، یک کافه و یک رستوران در خود خواهد داشت. گرت بیل 23 ساله که هفته ای پانصد هزار پوند از رئال مادرید دستمزد می گیرد، یک کافه ورزشی به نام "ایلونز" را هم در سالهای اخیر در کاردیف افتتاح کرده است.

گرت بیل برای این پروژه مبلغ 2.35 میلیون پوند را از پول مالیات دهندگان به عنوان وام از دولت ولز دریافت کرده است که البته مشخص نیست که قرار است که به چه شکلی و با چه سودی این مبلغ را برگرداند. شهرداری کاردیف اعلام کرده است که این کافه به احیای شهر در دوران پساکرونا کمک خواهد کرد. نیک ساندرز در این پروژه با گرت بیل شراکت می کند که این پروژه 45 شغل جدید در شهر ایجاد می کند و بدین ترتیب از منطقه ای استفاده خواهد شد که در شش سال اخیر خالی از سکنه بوده است.

گرت بیل علاقه وحشتناکی به ورزش گلف دارد و هر زمان که بازیهای فوتبال تعطیل می شود، با دوستانش گلف بازی می کند.

4125