تصویر نگران‌کننده برای پرسپولیسی‌ها از ورزشگاه کاظمی؛ جای خالی یحیی

تصویر نگران‌کننده برای پرسپولیسی‌ها از ورزشگاه کاظمی؛ جای خالی یحیی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرمربی قرمزها به تمرینات این تیم برمی‌گردد؟

به گزارش فوتبالی، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی برگزار شد که برای سومین روز متوالی خبری از یحیی گل‌محمدی در ورزشگاه شهید کاظمی نبود.

در حالی که صعود تیم ملی به جام جهانی مهمترین اتفاق چند روز گذشته فوتبال ایران بود اما استعفای یحیی گل‌محمدی هم موضوعی فوق‌العاده مهم محسوب می‌شود. استعفایی که شاید ابتدا چندان جدی به نظر نمی‌رسید اما کم کم جدی شد و حتی امروز به تجمع هوادارن پرسپولیس مقابل مجلس و ساختمان باشگاه انجامید.

هر چند رضا درویش روز گذشته و در مراسم سالگرد مهرداد میناوند در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اعلام کرد با استعفای یحیی کاملاً مخالف است و تلاش می‌کند تا آرامش را در تیم به وجود بیاورد اما یحیی گل‌محمدی ترجیح داده تا زمانی که خواسته‌های او از باشگاه به طور کامل فراهم نشود، به تمرینات تیمش برنگردد.

قبل از ظهر پنجشنبه بازیکنان در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند اما وقتی شنیدند پولی که قرار است بگیرند ناچیز است تمرین را تحریم و تعطیل کردند. باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع اعلام کرد، 8 درصد مبلغ قراردادها را پرداخت می‌کند و 7 درصد دیگر هم در هفته جاری پرداخت خواهد شد اما این چیزی نبود که اعضای تیم را خوشحال کند.

با توجه به مشکلات به وجود آمده حول باشگاه پرسپولیس و شکایت باشگاه پدیده که ممکن است کار قرمزها در نقل و انتقالات زمستانی را سخت‌تر از قبل کند، هواداران مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر امیدوارند در 48 ساعت آینده اتفاقاتی رقم بخورد که منجر به بازگشت یحیی گل‌محمدی شود چون اگر تا روز دوشنبه خواسته‌های سرمربی پرسپولیس فراهم نشود، جدایی او از این تیم قطعی خواهد شد.

7655