پورامینی: از مجتبی حسینی دلخور نیستم/ قرار نیست سرمربی ۲۵ نفر را راضی نگه دارد

پورامینی: از مجتبی حسینی دلخور نیستم/ قرار نیست سرمربی ۲۵ نفر را راضی نگه دارد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک پیشین تیم فوتبال پیکان گفت که بابت نیمکت‌نشینی در این تیم از سیدمجتبی حسینی دلخور نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حسین پورامینی درباره پیوستن به مس رفسنجان گفت: بعد از جدایی از پیکان با چند پیشنهاد روبه‌رو شدم، ولی در نهایت مس را انتخاب کردم. من در سال 94 هم در این تیم حضور داشتم و بعد از صحبت‌هایی که با مدیران مس و همچنین محمد ربیعی داشتم، تصمیم به حضور در مس گرفتم و بابت این انتخاب خوشحالم. مس از لحاظ فنی تیم خوبی است و باشگاه هم ساختار خوبی دارد. امیدوارم بازیکن تأثیرگذاری برای مس باشم و به این تیم کمک کنم.
هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد اینکه چرا با ذوب‌آهن به توافق نرسیده است، خاطر نشان کرد: من برای مهدی تارتار مربی سابقم احترام خاصی قائلم و حتی با ذوب‌آهن هم مذاکره کردم، ولی در نهایت مس را انتخاب کردم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا از پیکان جدا شده است، اظهار داشت: در دو سال گذشته حدود 60 بازی برای پیکان انجام دادم و امسال هم با اصرار مجتبی حسینی قراردادم را تمدید کردم. با این حال فرصت کمی برای بازی کردن به من رسید به همین دلیل جدا شدم. من از حسینی دلخور نیستم، چون مربیگری سلیقه‌ای است و سرمربی نمی‌تواند 25 نفر را راضی نگه دارد. از سرمربی پیکان و همچنین آقای محمدی تشکر می‌کنم و برای پیکان هم آرزوی موفقیت دارم.

6641