مارکا: شماره 10 بارسلونا 2 ماه دیگر به میادین بازخواهد گشت

مارکا: شماره 10 بارسلونا 2 ماه دیگر به میادین بازخواهد گشت

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه مارکا مدعی است آنسو فاتی ستاره اسپانیایی بارسلونا 60 روز دیگر به میادین بازخواهد گشت. 

به گزارش فوتبالی، فاتی روزهای سختی را در این فصل پشت سر می‌گذراند. او پس از غیبت 10 ماهه توانست در ماه اکتبر 2021 برای کاتالان‌ها به میدان برود، اما وارث شماره لیونل مسی، دوباره مصدوم شد و یک ماه از مستطیل سبز به دور بود و سرانجام در دیدار ال‌کلاسیکو در سوپرکاپ اسپانیا به میدان رفت و موفق به گلزنی مقابل رئال مادرید شد. با این وجود، او در دیدار یک هشتم نهایی کوپا دل ری مقابل اتلتیک بیلبائو که با شکست 3-2 بلوگرانا همراه شد، بار دیگر مصدوم شد تا مشکلات ژاوی بیشتر شود. 

به نقل از مارکا، مهاجم بارسلونا از ناحیه تاندون عضله دوسر ران خود آسیب دید و تیم پزشکی این باشگاه به او پیشنهاد داد تا تحت عمل جراحی قرار بگیرد، اما پس از چند روز تعلل، فاتی تصمیم گرفت تا از عمل جراحی صرف‌نظر و یک برنامه ریکاوری را دنبال کند. 

کانالاس، رودریگو و دنی کارواخال، بازیکنانی هستند که در مدت اخیر به مصدومیت‌های شبیه به مصدومیت فاتی دچار شده‌اند و هیچ کدام تحت عمل جراحی قرار نگرفتند. با این وجود رودریگو پس از 67 روز به میادین بازگشت و کارواخال نیز 65 روز به ریکاوری از مصدومیتش پرداخت. اما کانالس یک استثنا بود و موفق شد در عرض 42 روز بار دیگر در ترکیب تیمش قرار بگیرد. 

در سال 2017 عثمان دمبله نیز به این مصدومیت دچار شد، اما او تصمیم به عمل جراحی گرفت و به همین خاطر، 3 ماه از فوتبال به دور بود. 

4416