تصویر بامزه مهاجم رئال مادرید از پسر خودش کنار پسر رونالدو

تصویر بامزه مهاجم رئال مادرید از پسر خودش کنار پسر رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید 9 سال کنار رونالدو در برنابئو بازی کرد اما از زمان رفتن ستاره پرتغالی توانسته آمار بهتری را داشته باشد چرا که به گلزن اصلی تیمش تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو و بنزما زوج خوبی را در خط حمله رئال مادرید تشکیل دادند و توانستند در پنج سال چهار بار قهرمان اروپا شوند اما کریستیانو پس از ثبت 450 گل از رئال مادرید جدا شد. بنزما در حال حاضر چهارمین گلزن برتر تاریخ رئال است که به زودی می تواند از دی استفانو و رائول عبور کند و پس از رونالدو به دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه تبدیل شود.

بنزما روز جمعه تصویر بامزه ای از پسر خودش منتشر کرده که پیراهن تیم ملی فرانسه را به تن دارد و در کنار وی نیز جونیور پسر بزرگ رونالدو قرار دارد که پیراهن تیم ملی پرتغال را پوشیده است. بنزما همچنین تصویر دیگری از یورو 2020 را در کنار این عکس منتشر کرد که خودش با پیراهن تیم ملی کشورش در کنار کریستیانو با پیراهن تیم ملی پرتغال قرار دارد. کریم در توضیح تصویر نوشته است:" دیگر چه!"

بنزما در سالهای اخیر سیر صعودی فوق العاده ای داشته و امسال نیز در مسیر کسب جایزه بهترین گلزن لالیگا قرار دارد در حالی که رونالدو هر چند که از نظر فردی موفق بوده اما از نظر تیمی با مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده است.

4125