تشکر عراقی‌ها از طالب به خاطر جلوگیری از ثبت فاجعه(عکس)

تشکر عراقی‌ها از طالب به خاطر جلوگیری از ثبت فاجعه(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- در روزی که صعود تیم ملی به جام جهانی قطعی شد، دروازه‌بان عراق اجازه نداد تیمش با یک شکست فاجعه‌آمیز از ورزشگاه آزادی خارج شود.

به گزارش فوتبالی، فهد طالب چهره ویژه نیمه اول بازی تیم ملی مقابل عراق بود. او یک‌تنه جلوی گلزنی شاگردان اسکوچیچ در 45 دقیقه ابتدایی بازی را گرفت و آمار قابل توجه 7 سیو در نیمه اول را ثبت کرد.

واکنش طالب روی ضربه علی قلی‌زاده در دقیقه 38 یکی از بهترین سیوهای او در نیمه اول بود

طالب که به خاطر مثبت شدن تست کرونای مربی گلرهای عراق قبل از بازی با ایران، وظایف او را هم انجام می‌داد، بعد از این بازی، از طرف هواداران عراقی کامنتهای مثبت زیادی دریافت کرده است.

طالب در دقیقه 25 به طارمی اجازه نداد که روی ریباند دروازه او را باز کند

صفحه توئیتری SoccerIraq که اخبار فوتبال عراق را به زبان انگلیسی پوشش می‌دهد از مخاطبانش خواسته تا نظرشان را درباره نمایش فهد جلوی ایران بنویسند.

نکته قابل توجه در تعاریفی که از گلر عراقی شده، کامنتهایی است که درباره نقش او در جلوگیری از ثبت یک فاجعه در ورزشگاه آزادی منتشر شده است. از دید طرفداران تیم ملی عراق، اگر سیوهای طالب در نیمه اول نبود، عراق در بهترین حالت ممکن، در نیمه اول 3 گل دریافت می‌کرد با باختی فاجعه‌آمیز، مجبور به ترک ورزشگاه آزادی می‌شد.

درباره دروازه‌بان عراق بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که او به عنوان بهترین دروازه‌بان بازیهای هفته هفتم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا انتخاب شد.

1984