روایت رسانه ترکیه‌ای؛ انتخاب آزمون به نفع شاگرد کی‌روش شد

روایت رسانه ترکیه‌ای؛ انتخاب آزمون به نفع شاگرد کی‌روش شد

پایگاه خبری فوتبالی- سران باشگاه لیون بعد از ناکامی در جذب ستاره تیم ملی ایران به دنبال مهاجم تیم ملی مصر هستند.

به گزارش فوتبالی، سایت «گولا الدر» ترکیه خبر داد باشگاه لیون فرانسه توافق اولیه خود را با سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ در زمستان انجام داده بود ولی این بازیکن تصمیمی متفاوت گرفت و راهی باشگاه بایرلورکوزن شد.

آزمون اولویت اول باشگاه لیون برای تقویت خط حمله اش بود و انتخاب ستاره ایرانی باعث شد تا مصطفی محمد مهاجم ملی پوش مصری گالاتاسرای به گزینه اول لیون تبدیل شود.

سران باشگاه لیون بعد از امضای قرارداد 5 ساله آزمون با لورکوزن برنامه های خود را تغییر دادند و اکنون با باشگاه گالاتاسرای برای جذب مصطفی محمد مهاجم تیم ملی مصر وارد مذاکره شدند.

مصطفی محمد در تیم ملی مصر زیر نظر کارلوس کی روش سرمربی اسبق ایران بازی می کند. آزمون هفته گذشته اردوی زنیت در دبی را ترک و به آلمان سفر کرد و به صورت رسمی قراردادش را با باشگاه آلمانی امضا کرد.

آزمون قرار است بعد از اتمام قرارداد با زنیت در تابستان پیش رو از فصل جدید برای لورکوزن بازی کند. البته اخباری نیز از آلمان به گوش می رسد که سران باشگاه لورکوزن در حال رایزنی با مسئولان باشگاه زنیت هستند تا با پرداخت 3 میلیون یورو انتقال آزمون را در زمستان نهایی کنند.

6641