حضور گزینشی بانوان در ورزشگاه آزادی؟ وزارت ورزش تکذیب کرد

حضور گزینشی بانوان در ورزشگاه آزادی؟ وزارت ورزش تکذیب کرد

پایگاه خبری فوتبالی- وزارت ورزش به شایعه حضور گزینشی بانوان در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که سامانه بلیت فروشی مشکلات بسیار زیادی را برای حضور بانوان طرفدار تیم ملی در ورزشگاه آزادی ایجاد کرده بود، برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن بود که سهمیه اختصاص داده شده به بانوان برای بازی تیم ملی مقابل عراق، به خانواده بازیکنان و نزدیکان تیم ملی، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش اختصاص پیدا کرده و افراد عادی امکان رفتن به ورزشگاه را ندارند.

خبری که واکنش معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش را در پی داشته است. مریم کاظمی‌پور که با روزنامه فرهیختگان صحبت کرده درباره این موضوع گفته است:" شائبه‌هایی پیش آمد که اینطور نبود گزینشی انتخاب کنیم. ترافیک سایت سنگین بود ضمن اینکه تاییدیه گرفتن بلیت منوط به زدن دو دز واکسن بود و باید چهارده روز از دز دوم واکسن گذشته باشد که وزارت بهداشت به شکل الکترونیک لحاظ کرده بود. هرکسی که تاییدیه الکتریکی می‌گرفت، مشکلی برای ثبت درخواست نداشت."

معاون وزارت ورزش در این مصاحبه یک خبر غیررسمی دیگر را هم رد کرده است. اینکه احتمال حضور بانوان در ورزشگاه‌ها برای بازیهای لیگ برتر هم وجود دارد:" موضوع در حال حاضر ملی است‌. قطعا شرایط را برنامه‌ریزی می‌کنیم و با نظر و مجوز مراجع ذی‌صلاح اقدام خواهیم کرد. اما در‌حال حاضر فقط بازی‌های ملی مطرح است‌."

1984