اما و اگرهای انجام ۲ نقل‌وانتقال میلان در حدود ۳ روز تا پایان بازار زمستانی

اما و اگرهای انجام ۲ نقل‌وانتقال میلان در حدود ۳ روز تا پایان بازار زمستانی

پایگاه خبری فوتبالی - با ورود به سه روز پایانی ژانویه، چیزی به پایان نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده است و در این بخش به بررسی آخرین وضعیت پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی باشگاه میلان خواهیم پرداخت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، در نخستین بخش به آخرین زمزمه ها و شایعات پیرامون احتمال انتقال قرضی دژان کولوسفسکی از یوونتوس به میلان پرداخته ایم که طی سی و شش ساعت گذشته به یک گزارش پر سر و صدا برای روسونری تبدیل شده است.

جانلوکا دی مارتزیو اخیرا در گزارش زنده‌ی خود برای شبکه‌ی اسکای اسپورتس ایتالیا درباره‌ی آخرین وضعیت این انتقال چنین عنوان می کند که باشگاه یوونتوس به سه دلیل اصلی با انتقال کولوسفسکی به میلان موافق نیست. در واقع دی مارتزیو سه دلیل برای شکل نگرفتن این انتقال را عنوان می کند:

1- آینده‌ی کولوسفسکی در تورین هنوز نیاز به فرصت و مشخص شدن دارد.

2- یوونتوس بسیار بعید است که با فرمول انتقال قرضی همراه با گزینه‌ی اختیاری بند خرید دائمی به رقیب مستقیم خود یعنی میلان موافقت کند.

3- درخواست های مالی بیانکونری برای این معامله بسیار بالاست.

نشریه‌ی گاتزتا دلو اسپورت نیز در گزارشی مشابه اما کمی متفاوت، چنین عنوان می کند که باشگاه اهل تورین مخالف انتقال این بازیکن ملی پوش سوئدی به رقیب مستقیمش میلان نیست بلکه مشکل اصلی آن ها اختیاری یا اجباری بودن گزینه‌ی بند خرید دائمی در قرارداد کولوسفسکی می باشد.

یوونتوس اصرار دارد که بند اجباری خرید دائمی به ارزش چهل میلیون یورو در قرارداد گنجانده شود. بنابراین تنها در شرایطی انتظار پیشروی میلان در این معامله می رود که ابتدا باشگاه تورینی طی این چند روز پایانی از موضع خود عقب نشینی کند.

در گزارش دوم، به آخرین وضعیت احتمال خروج ساموئل کاستیخو از میلان پرداخته ایم. آیا سرانجام این بازیکن شماره 7 و کاملاً مازاد روسونری از سن سیرو جدا خواهد شد یا خیر. گزارش های فراوانی در این رابطه طی روزها و ساعات اخیر منتشر شده اما معتبرترین آن ها متئو مورتو، روزنامه نگار معتبر رسانه‌ی کالچو مرکاتو می باشد که در حساب رسمی توئیتر خود چنین عنوان می کند:

"هنوز هیچ تماسی برای انتقال کاستیخو به والنسیا انجام نشده است و روز جمعه، روز کلیدی و سرنوشت سازی پیرامون خروج کاستیخو از میلان به مقصد احتمالاً اسپانیا بوده است."

باید دید آیا سرانجام ماجراجویی تقریباً 4 ساله‌ی کاستیخو در ایتالیا تمام خواهد شد یا خیر.