وضع جسمی مدافع بایرن‌مونیخ مساعد نیست/ شرایط ممکن است وخیم‌تر از پیش‌بینی‌ها شود

وضع جسمی مدافع بایرن‌مونیخ مساعد نیست/ شرایط ممکن است وخیم‌تر از پیش‌بینی‌ها شود

پایگاه خبری فوتبالی - شرایط برای مدافع ملی پوش کانادایی باواریایی ها ممکن است وخیم تر از آن چیزی باشد که پیش بینی می شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، آلفونسو دیویس جزو بازیکنانی بود که در شروع سال جدید میلادی به ویروس کووید نوزده و بیماری کرونا مبتلا شد. آلفونسو دیویس با این اوصاف همانند یاشوا کیمیش به عوارض بیماری کرونا یعنی برخی از انواع التهاب عضلات قلب نیز دچار و درگیر شد و بر همین اساس نیز موفق نشد که با اتمام دوران قرنطینه اش، به ترکیب تیم مونیخی بازگردد.

در ابتدا اعلام شده بود که این مدافع جوان تیم ملی فوتبال کانادا و باشگاه بایرن مونیخ آلمان حدود یک ماه از ترکیب باواریایی ها دور خواهد بود و در میانه های ماه فوریه میلادی می تواند به میادین مسابقات بازگردد؛ اما این برنامه‌ی زمانی نیز ممکن است دستخوش تغییرات دیگری شود.

فونزی تا اواسط ماه فوریه میلادی که مصادف با اواخر بهمن ماه هجری شمسی خواهد بود، درمان های مربوطه را دریافت می کند و بعد از آن بار دیگر از بابت مشکلات مربوط به عضلات قلب خود تحت بررسی و انجام آزمایشات بیشتر قرار می گیرد.

در این برهه‌ی زمانی، اگر وضعیت آلفونسو دیویس بهبود نیافته باشد، درمان های جدید برای این بازیکن کانادایی به کار گرفته می شود و بهبودی و بازگشت به مسابقات برای این بازیکن ملی پوش بایرن مونیخی ها ممکن است که حتی تا چند ماه دیگر نیز به تعویق بیفتد.

9404