تمجید سایت کروات از اسکوچیچ؛ قهرمان امروز ما تویی (عکس)

تمجید سایت کروات از اسکوچیچ؛ قهرمان امروز ما تویی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- سایت کروات به تمجید از سرمربی تیم ملی ایران پرداخت و او را قهرمان نامید.

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب در چارچوب انتخابی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی ایران در آزادی با گلزنی مهدی طارمی موفق به شکست عراق شد تا صعود خود را به جام جهانی قطعی کند.

ایران به اولین تیم آسیا نام گرفت که راهی جام جهانی شده است. همین مسئله باعث شد تا تحسین رسانه‌های دنیا نسبت به تیم ملی ایران و کادر فنی به اوج خود برسد.

در ادامه واکنش‌ها و تحسین‌ها ، امروز سایت تله‌اسپورت کرواسی گزارشی جالب در خصوص سرمربی تیم ملی کشورمان نوشت و اسکوچیچ را قهرمان روز معرفی کرد.

این رسانه نوشت: باران می‌آمد. هوا سرد بود و باد می‌وزید ولی در انتها تهران به داغ‌ترین لحظه خود رسید. ایران یک بر صفر عراق را در یک بازی کلاسیک شکست داد تا جشن و سرور آغاز شود، تا خیابان‌ها پس از سوت پایان بازی به محل شادمانی مردم بدل گردد.

سایت تله‌اسپورت نوشت: قهرمان امروز ما، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران است که پیشتر در 2 دوره هدایت ریکا را برعهده داشت. او در 2006 قهرمانی حذفی را بدست آورد ولی سپس سالیان سال در خاورمیانه کار کرد. در اسفند 98 او جانشین مارک ویلموتس در تیم ملی ایران شد تا بدین لحظه شکستی را تجربه نکند. او 13 پیروزی بدست آورد و تنها یک بار طعم تساوی را چشید. آن هم بازی مقابل کره جنوبی در ورزشگاه آزادی.

6641