هیچ‌کدام از بازیکنان قصد ترک رئال را ندارند

هیچ‌کدام از بازیکنان قصد ترک رئال را ندارند

پایگاه خبری فوتبالی- نتایج خوب رئال مادرید و شرایط مناسب در جدول لالیگا و لیگ‌قهرمانان، بازیکنان این باشگاه را برای ماندن در برنابئو راضی نگه ‌داشته‌است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در این مقطع از فصل 2021-2022 شرایط ایده‌آلی دارد و این موضوع باعث شده بازیکنان این باشگاه تمایلی به ترک مادرید نداشته باشند. هرچند، این موضوع می‌تواند به ضرر لوس بلانکوس باشد.

کارلو آنچلوتی ترکیب مورد اعتماد خود را پیدا کرده است و در بین بازیکنان رئال، بازیکنانی حضور دارند که احتمالا در ادامه رقابت‌ها کمکی به این تیم نخواهند کرد.

پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی، همواره برای بازیکنان رئال مادرید زمان مناسبی بوده است، تا در صورت عدم حضور در ترکیب این تیم، برای شانس بازی بیشتر ادامه فصل را در ترکیب تیم دیگری بگذرانند. مانند اتفاقی که در سال 2020 برای لونین و اودریوزولا رخ داد.

با این وجود، ژانویه امسال با همیشه فرق دارد. به‌ندرت پیشنهادی برای بازیکنان به‌دست باشگاه می‌رسد و خود بازیکنان نیز، حتی کسانی که شانس بازی کمتری دارند، تمایلی به ترک تیم ندارد.

تنها لوکا یوویچ علاقه‌مند به جدایی است، که کهکشانی‌ها برای روزهایی که بنزما شرایط بازی را ندارد، به او نیاز دارند و نمی‌توانند به او اجازه خروج بدهند.

گرت بیل، ایسکو و مارسلو، در پایان فصل قراردادشان با رئال مادرید تمام می‌شود و باشگاه امیدوار بود در ازای فروش آن‌ها در ژانویه بتواند پولی به دست بیاورد. اما تا این لحظه، هیچ پیشنهادی برای آن‌ها ارائه نشده است.

ادن هازارد دیگر بازیکنی است که از شرایط فعلی خود در تیم راضی نیست. اما با توجه به اینکه همچنان سه سال از قراردادش باقی مانده است، انتقال این ستاره تیم ملی بلژیک به باشگاه دیگر، پیچیده خواهد بود.