ستاره‌های منچستریونایتد در رادار غول فوتبال فرانسه

ستاره‌های منچستریونایتد در رادار غول فوتبال فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی- پاری‌سن‌ژرمن برای دو بازیکن بزرگ شیاطین سرخ هدف‌گذاری کرده است.

به گزارش فوتبالی، مارکوس رشفورد و پُل پوگبا، دو بازیکن منچستریونایتد که در فصول اخیر همواره به فراز و نشیب فراوان شناخته می‌شوند، در لیست اهداف باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرار دارند.

به تایید رسانه کانال، باشگاه پاریسی در رابطه با این مهاجم تیم ملی انگلستان، به طور منظم با منچستریونایتد در تماس است.

از طرف دیگر، به نقل از اِکیپ، پُل پوگبا که قراردادش در تابستان پیش‌رو با شیاطین سرخ به اتمام می‌رسد، انتقالش به پارک ده‌پرنس به صورت آزاد، از اهداف این باشگاه در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی است.

قدرت اول فوتبال فرانسه، تا حدودی پذیرفته‌است که کیلیان امباپه خروجی احتمالی این باشگاه در پایان فصل است و تمام پیش‌بینی‌ها پیوستن این فوق‌ستاره فرانسوی به رئال‌مادرید را به عنوان بازیکن آزاد قطعی می‌دانند. به همین دلیل، باشگاه فرانسوی قصد دارد با جذب یک بازیکن بزرگ، آن‌هم با قراردادی آزاد، به‌نوعی خسارت پیش‌آمده را جبران کند.

سرمربی شیاطین سرخ، رالف رانگنیک، با ظهور ستاره‌ای جدید به نام آنتونی الانگا، خیالش کمی نسبت به خط میانی تیمش راحت شده و این موضوع می‌تواند احتمالا جدایی پوگبا را هم بالاتر ببرد.

دونی فن‌ده‌بیک و جسی لینگارد هم، پس از مارسیال و دیالو که به صورت قرضی اولدترافورد را ترک کردند، پس از درخشش الانگا در خط میانی شیاطین سرخ، احتمال دارد در روزهای باقی‌مانده ژانویه از منچستریونایتد جدا شوند.

9719